Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

Wat vind je van de informatie in dit topic?
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2959 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 13 oktober 2023

Ik zie hier die ontvanger netjes actief staan, @Koklov. Ik heb hem voor de zekerheid een refresh gegeven. Check je antennebereik, zet de ontvanger een poosje aan en kijk of het dan wel werkt. Zo niet, probeer de stappen onder punt 3 uit het startbericht. Of probeer het met onze nieuwe servicetool, de Digitenne Manager.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2023

Na een aantal maanden  niet gebruikt  te zijn werkt mijn ontvanger alleen  nog op1,2 en 3.Krijg foutmelding E0150 en abonnement  nog niet geactiveerd? Kan iemand mij helpen? Groeten B .Feenstra. 

Admin: verplaatst naar topic over dit onderwerp

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 30 oktober 2023

Hoi @B.Feenstrs, ik heb hem even op zijn donder gegeven. Digitenne werkt weer. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 november 2023

Bart bedankt alles  weer ok.Had hem al enige maanden niet gebruikt .Ontvanger liep zelfs vast na update OS.

• 0 reacties
  • 6 januari 2024

Verwijderd, het werkt al:)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 juli 2024

Hoi zouden jullie kunnen helpen mijn digitenne weer te activeren? Ik ontvang 1,2,3 en regionaal. Op de rest krijg ik de foutmeldingen. 
De activatie link geeft aan dat abonnement nog niet geactiveerd is omdat bijvoorbeeld de spullen nog onderweg zijn of de ingangsdatum is nog niet bereikt zoiets. 
Begin van de maand alles ff getest en toen werkte het. Signaal sterkte is volgens de tv 96 en kwaliteit 100??? Heb een CI kaart. 

Bedankt alvast 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 17 juli 2024

Goedemiddag @Monteurtom, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Voor het heractiveren van Digitenne dien je even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Vanuit daar kunnen ze je hier direct mee verder helpen!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 juli 2024

Zal ik doen. Jullie kunnen dat niet meer doen? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 18 juli 2024

Goedemorgen!

Dit topic heeft net een kleine aanpassing gekregen. Waar we dit soort zaken voorheen via deze weg oppakten, vragen we mensen tegenwoordig om hiervoor te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402. Daarom sluiten we dit topic ook voor reacties!