Skip to main content

is er een langer netsnoertje of een verlengsnoer voor  de zxv7200, stopkontakt zit net te ver weg

Hoi @Graaf ,

KPN heeft die niet,Maar je kan wel gewoon een 230v verlengsnoer kopen bij de hema blokker etc.

 


Vind het mooier om met het originele snoertje te maken

 


Vind het mooier om met het originele snoertje te maken

 

Dan is er maar één oplossing : Verplaats de ontvanger (en de TV) een klein stukje richting het stopcontact. 

 

Of eigenlijk is er nog een mogelijke oplossing: Heb jij toevallig een moderne TV? Dat kun je op deze website checken: 

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Want dan kun je jouw ZTE-ZXV-ontvanger omruilen voor de insteekkaart (CI+-cam) en dan is het probleem opgelost. 


Hoe wordt de tv dan van stroom voorzien Als het stopcontact net te ver is? Dat zal dan toch een stekkerblok zijn. Vul zelf verder maar in.


Zit in een caravan en ik wil geen blok er tussen zetten


Welk type tv heb je?Heb je daarvan nog de afstandsbediening?

Ik kan dan nakijken of je een ci+ module kan gebruiken.


Een CI+ module in de tv lijkt me dan véél eenvoudiger. Dan heb je helemaal geen losse ontvanger.

Welk type tv heb je?Heb je daarvan nog de afstandsbediening?

Ik kan dan nakijken of je een ci+ module kan gebruiken.

Helaas staat het tv merk Salora niet in de lijst geschikte tv's. Maar als je direct op de tv de npo zenders kan ontvangen kan de tv DVB-T2 HEVC verwerken. En met een module-slot ook een module.

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/ (met tv type check)

als je direct op de tv de npo zenders kan ontvangen

Het uitproberen/testen wordt wat lastig zonder antennevoeding.

NOTA BENE. Check dit eens: DC verlengkabels (allekabels.nl).


.

Welk type tv heb je?Heb je daarvan nog de afstandsbediening?

Ik kan dan nakijken of je een ci+ module kan gebruiken.

Helaas staat het tv merk Salora niet in de lijst geschikte tv's. Maar als je direct op de tv de npo zenders kan ontvangen kan de tv DVB-C HEVC verwerken. En met een module-slot ook een module.

 

DVB-T2 @PeterG ;)

Dit kabeltje past naar mijn weten https://www.gamma.nl/assortiment/koppelkabel-1-2m-voor-speedcomfort-radiatorventilator/p/B132673

Is er niet voor bedoeld,Maar het werkt wel prima.Ik denk dat jouw kabeltje niet past @PeterG ,het pinnetje te dik is voor de zxv7200 adapter,Maar ik kan het mis hebben.

 


DVB-T2 PeterG

Aangepast, @martijn197108 :grin:

Ik dacht toch een hele pagina met diverse van die kabeltjes gelinkt te hebben. Ik heb werkelijk geen idee welke maat het is / zou moeten zijn. Maar het zijn er wel weinig inderdaad….


 

Aangepast, @martijn197108 :grin:

Ik dacht toch een hele pagina met diverse van die kabeltjes gelinkt te hebben. Ik heb werkelijk geen idee welke maat het is / zou moeten zijn. Maar het zijn er wel weinig inderdaad….

Die van de gamma werkte i.i.g op een experiabox v9 en aangezien die dezelfde maar voedingsaansluiting heeft verwacht ik dat het wel werkt,En zo duur is dat kabeltje niet dus ik zou het wel gewoon proberen.

Bedankt voor de aanpassing:)Maar dat kan toch alleen binnen een uur???


Bedankt voor de aanpassing:)Maar dat kan toch alleen binnen een uur???

Niet bij de Superusers van het forum.