Skip to main content

Het omhulsel van de antenne zit los en de binnen zittende antennes zijn ligt gebogen,beeld staat soms even stil.

Ook de afstands bediening werkt vaak niet,bv van beeld naar teletext,het zappen,zapt soms langzamer zodat de kanalen doorzappen als ik al niet meer zap. 

Hallo @digitenneklant. ,

Een moderator gaat jou aan vervangende spullen helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


ok net profiel ingevuld


Yes, @digitenneklant. Als eerste komt er een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Ik kan afstandsbediening en antenne tegelijkertijd versturen, dus geef me een seintje als de afstandsbediening binnen is. Welke type antenne heb je nu trouwens?  


antenne dvb-t

190528 / 08900484

 


Zo. Die is nog uit de begintijd 2006.

Overigens is er een woord weggevallen bij @Bart_ . Hij wilde zeggen dat hij ze niet tegelijk kan sturen. 


Zo. Die is nog uit de begintijd 2006.

Overigens is er een woord weggevallen bij @Bart_ . Hij wilde zeggen dat hij ze niet tegelijk kan sturen. 

Dat klopt helemaal! 


vandaag afstandsbediening ontvangen alvast bedankt


Super, @digitenneklant. Er komt ook een nieuwe antenne aan! 


digitenne antenne ontvangen,tot zo ver geen problemen met zappen gehad,bedankt voor de snelle service