Skip to main content
Beantwoord

Mijn Digitenne antenne is kapot en de afstandsbediening werkt niet goed

• March 27, 2022
  • 9 reacties
  • 79 keer bekeken

Het omhulsel van de antenne zit los en de binnen zittende antennes zijn ligt gebogen,beeld staat soms even stil.

Ook de afstands bediening werkt vaak niet,bv van beeld naar teletext,het zappen,zapt soms langzamer zodat de kanalen doorzappen als ik al niet meer zap. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @digitenneklant. ,

Een moderator gaat jou aan vervangende spullen helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 27, 2022

Hallo @digitenneklant. ,

Een moderator gaat jou aan vervangende spullen helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

ok net profiel ingevuld

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 28, 2022

Yes, @digitenneklant. Als eerste komt er een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Ik kan afstandsbediening en antenne tegelijkertijd versturen, dus geef me een seintje als de afstandsbediening binnen is. Welke type antenne heb je nu trouwens?  

antenne dvb-t

190528 / 08900484

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2022

Zo. Die is nog uit de begintijd 2006.

Overigens is er een woord weggevallen bij @Bart_ . Hij wilde zeggen dat hij ze niet tegelijk kan sturen. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 29, 2022

Zo. Die is nog uit de begintijd 2006.

Overigens is er een woord weggevallen bij @Bart_ . Hij wilde zeggen dat hij ze niet tegelijk kan sturen. 

Dat klopt helemaal! 

vandaag afstandsbediening ontvangen alvast bedankt

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 31, 2022

Super, @digitenneklant. Er komt ook een nieuwe antenne aan! 

digitenne antenne ontvangen,tot zo ver geen problemen met zappen gehad,bedankt voor de snelle service