Skip to main content

Mijn digitenne kabel is kapot, kan ik een nieuwe ontvangen?

Hoi @EllenenAad ,

Is het de kabel die naar de antenne gaat of de stroomkabel?Indien het eerste, heb je een binnen of buitenantenne?


Kabel naar de binnenantenne


Hoi @EllenenAad ,

Dan zal er een hele nieuwe antenne opgestuurd moeten worden, als je je profiel invult kan een moderator die voor je opsturen.


Gedaan!

Fijn opgelost, ik zie de antenne graag tegemoet 

Dank, Ellen 


Dan is het wachten op de moderator(ik ben geen moderator, en kan zodoende geen antenne opsturen), die komt vermoedelijk maandag.


Hallo @EllenenAad, er is een nieuwe kabel naar je onderweg! 


Hoi @Hanna_ ,

Is dat wel de juiste kabel? Jullie leveren namelijk geen losse kabels(tenminste 2maanden geleden niet).Ik hoop niet dat je weer een 5m verlengkabel hebt besteld, die is namelijk coax in naar coax uit en de kabel moet coax naar F- connector zijn.Die leveren jullie niet los dus zal je een hele antenne moeten sturen.

 

Telkens word deze fout weer gemaakt 😔


Hallo @EllenenAad, er is een nieuwe kabel naar je onderweg! 

Ik begreep nieuwe antenne met bijhorende kabel ( coax- F-connector.


Hallo @EllenenAad, er is een nieuwe kabel naar je onderweg! 

Ik begreep nieuwe antenne met bijhorende kabel ( coax- F-connector.

 

Dat is nodig ja, @Hanna_ zal dat straks wel alsnog doen.


Tot op heden heb ik niets ontvangen van de KPN


Ik vermoed dat @Hanna_ dinsdag langs komt om een nieuwe antenne op te sturen, maar als je het sneller wil kan je ook 0800-0402 bellen(vandaag zijn ze dicht, maar morgen zijn ze open verwacht ik).Vermeld dan wel duidelijk dat je een hele nieuwe antenne nodig hebt.

 


Nee, 0800-0402 is ook vandaag gesloten, maar ik verwacht hier later vanochtend wel een moderator. 


Tot op heden heb ik niets ontvangen van de KPN

Ai, dat is vervelend, @EllenenAad. De track en trace geeft aan dat het op 3 juni bij je bezorgd zou zijn én dat het nog bezorgd moet worden…. Dus ik vermoed pakje kwijt. Geen probleem, stuur ik een nieuwe antenne+kabel. Je krijgt per sms een bevestiging van dit pakje. Zal dan morgen of overmorgen bij je bezorgd worden. Sorry voor het ongemak!