Skip to main content

Mijn digitene kastje loopt steeds vast… Dit heeft hij al 2weken inmiddels. Weet niet wat ik eraan kan doen.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Hallo @Endy van der wal ,

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

(De richting van de antenne is heel belangrijk, probeer bovenstaande procedure dus in verschillende richtingen.)  


In welke plaats ben jij nu? 

Wat voor antenne gebruik je? 

Staat jouw antenne binnen of buiten? 


Hoi @Endy van der wal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Digitenne ontvanger steeds vast loopt. Heb je de stappen hierboven inmiddels al doorlopen? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om de bovenstaande vragen te beantwoorden en jouw gegevens achter te laten ik het KPN Forum profiel. We horen graag van je!


@Endy van der wal 

Is het zo gelukt? : 

Hallo @Endy van der wal ,

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

(De richting van de antenne is heel belangrijk, probeer bovenstaande procedure dus in verschillende richtingen.)  


In welke plaats ben jij nu? 

Wat voor antenne gebruik je? 

Staat jouw antenne binnen of buiten? 

Zo niet: 

Hoi @Endy van der wal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Digitenne ontvanger steeds vast loopt. Heb je de stappen hierboven inmiddels al doorlopen? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om de bovenstaande vragen te beantwoorden en jouw gegevens achter te laten ik het KPN Forum profiel. We horen graag van je!

Graag even reageren! 


@Vikash Ja dat heb ik gedaan, maar blijft hetzelfde doen


Als dit niet het geval is wil ik je vragen om de bovenstaande vragen te beantwoorden en jouw gegevens achter te laten ik het KPN Forum profiel. We horen graag van je!

Wil je in dat geval het bovenstaande alsnog doen?