Skip to main content

mijn digitenne ontvanger krijg ik niet meer aan

Hallo @Koostegel, als de Digitenne niet meer aan wil, dan wordt televisie kijken erg lastig. Een nieuwe heb je het snelste aangevraagd via de klantenservice. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

 


om hem om te ruilen zitten daar nog kosten aan verbonden


om hem om te ruilen zitten daar nog kosten aan verbonden

De ontvanger heb je in bruikleen, dus je krijgt zonder extra kosten een andere ontvanger in bruikleen en de oude stuur je weer terug als KPN daar om vraagt.

 


Gaat ie ook niet aan als je 'm 30 seconden uitzet met de schakelaar op de achterkant en dan weer aan? Dan zou ie moeten opstarten zonder gebruik van de afstandsbediening.

De keren dat ie bij mij niet meer op de afst.bed. reageerde ( 3 x ) kreeg ik het zo weer aan de praat.

Aan een omruil zijn geen kosten verbonden. Dat is het voordeel van apparatuur in huur. Kosteloze omruil bij defect. Maar probeer het eerst eens met de schakelaar.

Of de afst.bed. nog functioneert kun je 'testen’ met de camera van je mobiel. Richt 'm daarop en op het scherm van je telefoon zou je de infrarode led moeten zien oplichten bij indrukken van een knop. Gebruik hiervoor niet de selfie camera.


om hem om te ruilen zitten daar nog kosten aan verbonden

De ontvanger heb je in bruikleen, dus je krijgt zonder extra kosten een andere ontvanger in bruikleen en de oude stuur je weer terug als KPN daar om vraagt.

 

@JanD Hier zou KPN niet eens om hoeven vragen, want die oude is ook in bruikleen. Mag dan aannemen dat de klant dan zo eerlijk is om deze terug te sturen. Trouwens @PeterG zegt een “omruilverzoek” dus klant moet zo enzo bij het PostNL punt eerst de oude inleveren voordat ie een nieuwe krijgt. Voordat ie weer op marktplaats verdwijnt. 


Hoi @Koostegel ,

Heb je al een andere adapter geprobeerd?