Skip to main content

mijn digitenne werkt niet meer

ben 87 jaar snap geen donder van ditr gedoe!


Hoi @fralind, welkom hier. 

Jouw Digitenne doet het dus niet meer? Zo ineens niet meer of is het al lange tijd?

Zie je ook iets op de tv? Een menu? Kun je de zenders zoeken? Tv staat op het juiste invoerkanaal?

 

Ik weet het zijn vele vragen, maar zo krijg ik wel een beeld. Wellicht is het toch handiger om even te bellen met 0800-0402. Dan kun je inspreken Digitenne doet het niet. Je krijgt dan een collega aan de lijn die samen met je kan kijken naar de oplossing. 


Hallo @fralind ,

 

Probeer eerst eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Wat gebruik je voor antenne?

Staat de antenne binnen of buiten? 


Na een nachtelijk stroomstoring werkt mijn k digitenne kastje ZXV7200, antenne en  afstandsbediening niet meer!

Antenne staat op het dak van mijn stacaravan, heb al jaren digitenne!

kom ik in aanmerking voor nieuwe apparatuur?


@fralind 

Een moderator kan jou een vervangende ontvanger opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien zoals Noordzee ook vraagt. 

Snelste optie is misschien om toch wel even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega alles meteen doornemen en in orde maken.Â