Skip to main content
Antwoord

Mijn voeding van mijn ZX7200 is stuk. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

• January 30, 2023
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ook de voeding van mijn Digitennekastje (ZXV7200) is stuk.

Ik begreep dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen? Zou top zijn.

Groeten,

Bas

Admin: eigen topic aangemaakt. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Bas van N. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Karwei, de Lasso-Zuid 21 in Roelofarendsveen). 2 februari na 14.40 uur kan je het pakketje ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2023

Hallo @Bas van N ,

Een moderator gaat dat voor jou regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2023

CAS-ID en overige gegevens ingevoerd.

Dank voor de hulp

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2023

Hoi @Bas van N. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Karwei, de Lasso-Zuid 21 in Roelofarendsveen). 2 februari na 14.40 uur kan je het pakketje ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.