Skip to main content
Vorige week nieuwe digitenne gehad en sinds deze week doen alleen NPO 1 / 2 / 3 het nog.



Ik zie dat dit veel vaker voorkomt en dat op afstand even het abonnement opnieuw gekoppeld moet worden.



Ik ontvang graag PB voor het doorgeven van het CAS nr.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Welkom @JWol



Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.



Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Goedemorgen @JWol, @Tycha heeft je al uitgelegd dat dit probleem vaker voorkomt. Gelukkig kunnen wij jouw abonnement activeren en kun je weer tv kijken. Het CAS-ID nummers van de betreffende ontvanger(s) zie ik nog niet terug in je profiel. Je kunt het CAS-ID nummers van de verschillende ontvangers plaatsen onder opmerkingen. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor moderators en voor jezelf)


Goedemiddag,

het CAS-ID nummer van de ontvanger heb ik inmiddels ingevuld in mijn profiel.

Ik hoor graag wanneer het gelukt is.

mvg John
@JWol, Ik mis nog het klantnummer. Zou je dit nummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Je kunt het klantnummer vinden op je facturen.
Klantnummer is nu ook ingevuld, dus hopelijk is nu alles compleet.

Gr John
Alle informatie die ik nodig heb, staan nu in je forumprofiel. Bedankt. 🙂 De ontvanger heb ik opnieuw geactiveerd, kun je controleren of alle zenders weer beschikbaar zijn op jouw tv-ontvanger?
Beste marina,



Het probleem is opgelost. Alle zenders doen het weer. Bedankt voor de hulp.



Mvg john
Fijn om te lezen @JWol 🙂 Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, laat het dan vooral weten!

Reageer