Skip to main content

Mijn Insteekkaart zou volgens jullie werken op mijn tv maar dat doet deze dus niet. Er blijft staan in beeld “signaalinformatie niet beschikbaar, setup vertraagd”

na het bellen met 08000402 ben ik niks opgeschoten dan alleen de volgende uitleg van een medewerker “het is doorgezet naar een andere afdeling” u wordt binnen 24 uur teruggebeld en ik ben er helemaal klaar mee. 
 

ik ben nu zelf klaar met alle fouten van de medewerkers (abonnement zonder toestemming omzetten naar hussel; per ongeluk interactieve tv opzeggen, daarna weer aangesloten; digitenne 2x ongevraagd verwijderd etc)

ik zou nu graag een normale digitenne ontvanger terugkrijgen en mijn “oude abonnement “ in ere herstellen. 

Hallo @jannieveer ,

Heb je de powerinserter aangesloten op je TV?  Ontvang je wel de NPO-zenders? 

Als je ook de NPO-zenders niet ontvangt?, dan even nogmaals de boel aansluiten conform de instructie. 

En even voor de zekerheid: Wat voor type TV heb je? 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hoi @jannieveer, welkom bij ons op het forum. Het wijzigen van Digitenne ging niet van harte begrijp ik! Ik denk graag met je mee, daar hebben we de gegevens die Noordzee al noemde wel nodig op je forumprofiel. Zou je dat in kunnen vullen?


@jannieveer 

Zijn de problemen nu opgelost?