Skip to main content

Ik heb op 22-12-2020 digitene aangevraagd tot op de dag van vandaag hoor of zie ik niets meer hier van hoe is dit mogelijk snap ivm feestdagen dat het wat langer kan duren maar nu duurt het wel erg lang

Hallo @Wim1981 ,

Er zijn de laatste tijd meer meldingen hierover.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@Wim1981 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


W.hendriks

******** 

 

Helaas nog steeds niets mogen ontvangen 
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


OK, Er komt hier binnenkort een moderator langs. 

Dit probleem speelt momenteel ook bij andere nieuwe klanten.

KPN schrijft aan een andere klant: 

De bestelling gaat mis bij een externe partner/partij. We zoeken momenteel nog uit waar het misgaat. Zodra wij een antwoord hebben, laten we het uiteraard aan je weten.  


Hoi @Wim1981, Bedankt voor je topic op ons Forum! Noordzee heeft gelijk. Er gaat iets mis bij een externe partner van ons. De orders komen niet door. Je bent niet de enige. We hebben de vraag inmiddels intern uitgezet en hopen snel met een oplossing te kunnen komen.
Ik zet jouw gegevens direct door! :blush:


Moderator @Erik_  geeft nu aan : 

Zoals jullie inmiddels weten zijn er problemen met de levering. Of eigenlijk moet ik zeggen, waren. Op het moment dat je het bestelformulier hebt ingevuld krijg je direct een bevestiging dat je dat hebt gedaan. De inhoud van het formulier gaat vervolgens de bestelsoftware in die zorgt voor de daadwerkelijke levering van alles, en dat het in onze systemen allemaal goed aan elkaar gekoppeld wordt enzovoort. In die bestelsoftware ging het mis, waardoor een aantal bestellingen niet daadwerkelijk zijn doorgezet. Inmiddels is het probleem gevonden, en hersteld. Alle orders die niet zijn uitgeleverd zijn vandaag opnieuw verwerkt waardoor levering nu alsnog goed zou moeten gaan. Je krijgt de spullen dan ook binnen enkele dagen thuis bezorgd. 


@Wim1981 Heb je de reactie van Noordzee gelezen? :sunglasses: