Skip to main content

Helaas is ordernummer 5194041(nieuwe antenne digitenne)nog steeds niet geleverd op mijn adres, wanneer gaat dat gebeuren??

Heb er al over gebeld, toen konden jullie het pakket (nog)niet traceren!

Hoi @Herman van Veen. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een nieuwe antenne ontvangen? Als je nog steeds geen nieuwe hebt ontvangen hoor ik het graag van je! Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


Helaas is het bovenstaande ordernummer nog steeds niet geleverd!


Wat jammer dat je nog steeds geen nieuwe antenne in huis hebt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder!


Gegevens zijn opgeslagen!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe antenne naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Plus Duijzer, Molenkampsweg 3 in Brakel) verstuurd. Morgen na 14.30 uur kan je het pakketje daar ophalen. Vergeet je niet een geldige legitimatie mee te nemen? 😊


En @Herman van Veen ?,

Werkt de nieuwe antenne naar behoren? 


@Herman van Veen

Alweer ontvangst op Hilversum 3?
Want: Anne, de wereld is zo klein. Ik wou dat ik die groter kon maken. 
 

En als ik kon toveren, dan had jij weer ontvangst. 
 

Ja, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit. Dus: Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats. Geef die antenne een goede plaats.Â