Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Digitenne ontvanger stoort elke keer

• July 5, 2019
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

niels107
Nieuwkomer
Hoi,

Sinds twee maanden hebben we een nieuwe digitene tv ontvanger. Deze digitene stoort als een gek elke keer. Ik wil hier graag een passende oplossing voor.

Groetjes Niels

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Hoi, Niels

Meestal is verplaatsten van de antenne dé oplossing. Heb je overigens al de antenne V5? Die is iets gevoeliger. Maar de plek is wel belangrijk. Dat kan zijn:

Naar buiten
In de hoogte
Horizontaal verplaatsen

Of een combinatie daarvan

Houdt rekening met de dichtstbijzijnde zendmast van Digitenne. Hoe meer steen ertussen hoe minder ook de ontvangst.
Kaartje Digitenne zendmasten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 5, 2019
Hoi, Niels

Meestal is verplaatsten van de antenne dé oplossing. Heb je overigens al de antenne V5? Die is iets gevoeliger. Maar de plek is wel belangrijk. Dat kan zijn:

Naar buiten
In de hoogte
Horizontaal verplaatsen

Of een combinatie daarvan

Houdt rekening met de dichtstbijzijnde zendmast van Digitenne. Hoe meer steen ertussen hoe minder ook de ontvangst.
Kaartje Digitenne zendmasten.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 6, 2019
Hoi @niels107, Welkom op het forum. Heb je iets gehad aan de tips van PeterG? Anders denken we mee aan een andere oplossing.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 6, 2019
@niels107

We hebben voor een goed antwoord meer informatie nodig:

Wat is jouw locatie?
Wat voor type antenne gebruik je?
Staat de antenne binnen of buiten?
Staat de ontvanger op een warme plek?
staat de ontvanger vlakbij een storingsbron, zoals bv een modem of een led-lamp?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 9, 2019
@niels107, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!