Skip to main content

25 augustus verhuisd en een noodpakket gekregen maar heb nogsteeds alleen 1, 2 en 3 al zeker 5 mensen aan de lijn gehad maar werkt nogsteeds niet.

Begin het een beetje zat te worden.

Hoi @Bart de Vos, welkom hier. 

Wat balen dat het nog niet werkt. Dat is niet zo mooi. Ik wil graag kijken of ik hem aan de praat krijg. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, inclusief CAS-id van de Digitenne. hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 


Tip voor @Bart de Vos ;

Nog drie extra zenders staan open: NPO 2 Extra en twee regionale zenders. Die staan wat hoger in de zenderlijst.


Ben nu niet thuis, zal het cas-# zsm doorgeven. 


@Bart_Z ik heb het cas nummer in een pb naar je toe gestuurd. Hoop dat je iets kan doen.


Bedankt voor het achterlaten van jouw Cas-ID en gegevens. Helaas hebben wij zelf niet de mogelijkheid om jouw verder te helpen hierin. Ik heb daarom aan een achterliggende afdeling doorgegeven dat Digitenne uit jouw noodpakket niet meer werkt en gevraagd of jouw ontvanger weer geactiveerd kan worden. Doorgaan wordt een ontvanger op werkdagen binnen 1 werkdag geactiveerd. Laat je ons weten wanneer je weer alle zenders kan bekijken?


@Vikash dat hoor ik dus al meer dan een week lang. Elke keer maximaal 24 uur wachten. Nee nu gaat het echt geregeld worden. Ben er echt klaar mee. Heb een wifi hotspot die de helft van de tijd niet werkt en ned 1 2 en 3. Daar betaal ik €70 euro per maand voor. Daar naast heb ik netflix hbo prime disney plus f1tv en video land wat ik nu niet of nauwelijks kan gebruiken. Omdat ik met 5gb per dag als ik geluk heb en het werkt een paar dingen kan kijken. En dat terwijl ik mijn verhuizing al maanden geleden door gegeven heb. Jullie kunnen er niets aan doen dat weet ik maar @Kpn heeft hier echt een hele grote steek laten vallen. Ik ga zeker informeren bij jullie concurrentie. 


Als het morgen niet werkt, trek hier dan gerust weer aan de bel. Met een hotspot werken is niet ideaal, en als Digitenne dan ook niet werkt is het dubbel zuur. 😔 Ik kan het zelf niet activeren nu, dus hopelijk is er morgen goed nieuws bij jou. Hoe dan ook, je hebt hier een topic lopen nu dus we houden het samen met je in de gaten. Ik zie dat mijn collega op 2 september ook een nieuwe Digitenne voor je heeft aangevraagd, dus hopelijk is daar morgen ook nieuws over. Excuses dat dit zo moeilijk gaat. 


Gisteren weer een half uur aan de telefoon gehangen.

Voor de 8ste keer. "Nee meneer.. morgen werkt het echt 100% zeker. Ik heb alles gereset en opnieuw geactiveerd. En ook een software update gedaan. Morgen moet het werken."

Nu heeft zelfs de wifi hotspot 2 dagen niet gewerkt.

 

Kan hier gewoon niet meer tegen. Bijna 2 weken later en helemaal niets werkt er. 


 


Nu is het zelf pas oktober of november voor we een aansluiting krijgen, stond gepland voor komende vrijdag 9 september. Dus in plaats van 2 weken wachten na de verhuizing is het nu ineens 3 maanden. Ik wil van @Kpn af. Jullie kunnen niet leveren dus zeg ik het op. En dat terwijl mij 4 maanden geleden verzekerd werd dat alles vlekkeloos zou verlopen. Ook werkt de digitenne nu nog niet trouwens. En voor minimaal 3 maanden €70 per maand betalen voor ned 1 2 3 en 5gb data via een wifi hotspot die nog geen 1 dag volledig heeft gewerkt, daar pas ik voor. @Bart_Z  @Sanne_M  @Vikash @klantenservice  ps. Dan vertellen ze me ook dat ik als ik nu wil opzeggen dat ik dan even €410 mag betalen. Echt goed bezig zijn jullie. 


Ik begrijp heel goed dat je baalt. Het is geen fijn nieuws als je ineens ziet dat de oplevering is uitgesteld. Ik heb dan ook meteen melding gemaakt hiervan hoe dat zit. Mijn collega gaat dit verder uitzoeken en zal binnen drie werkdagen contact met je opnemen. Dan kan je ook de verdere afhandeling bespreken.  

 

Verder heb ik ook nog weer melding gemaakt om naar jou DOP te kijken. Want dit schiet niet echt op zo. 


Kleine update: ik heb zojuist reactie ontvangen dat jouw Digitenne nu geactiveerd is.Â