Skip to main content

Beste,

 

Sinds gisteren hebben we een noodoplossing thuis. Namelijk direct online pakket omdat we tijdelijk geen diensten kunnen gebruiken. Qua televisie ontvangen we 6 zenders dus neem ik aan dat nog geactiveerd moet worden. Alle handelingen in handleiding heb ik al gedaan. Basis abonnement staat ook op nee in het menu. Fout e016-0.

 

Bij voorbaat dank!

Oh. Dat gaat niet helemaal goed. 

Ik begrijp dat je een digitenne ontvanger hebt in het noodpakket. 

Vermeld je even je NAW gegevens in je profiel. En ook het CAS nummer van de ontvanger. Bv in vakje persoonlijke opmerkingen. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan gaat een kpn moderator er zo snel mogelijk achteraan. 


Er worden 34 zenders gevonden waarvan ik er maar liefst 6 van kan kijken. Door een aanvraag naar sneller internet is het dus nu zo dat ik waarschijnlijk minimaal 2 weken zonder diensten zit. Omdat er bij kpn dingen moeten worden aangepast. Van eof naar gof of zoiets. Vind ik het wel zo schappelijk dat de eventuele vervanging om min of meer nog iets te hebben wat er op leek wat we hadden, functioneert.

Het is niet zo dat de abonnementen gratis zijn. Had ik me minder druk gemaakt.

Vind het  uberhaubt zeer slecht dat je gewoon zonder komt te zitten hoe dan ook.


Balen zeg @Luddie, zo'n noodpakket hoort je uit de brand te helpen en dat is nu maar deels het geval 😐

Ik weet niet of er in tussentijd meer zenders bij zijn gekomen, maar heb voor de zekerheid nog even een verzoek ingediend om het CAS ID te activeren. Als dat nog niet gebeurd was, zal dat binnen 24 uur alsnog gedaan worden nu!