Skip to main content
Bij de aanvraag van het omruilen van de Digitenne ontvanger krijg ik steeds een foutmelding op het laatste moment bij bevestigen.
Goedenavond @Eloy79, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



Wat vervelend dat je Digitenne niet kan omruilen, omdat je een foutmelding krijgt. Kan je aangeven welke foutmelding je precies krijgt? En kan je het misschien ook nog via een andere internetbrowser proberen? Dit wil ook nog wel eens helpen..



Wat is trouwens de reden dat je Digitenne wil omruilen? Heb je nog een oude ontvanger, insteekkaart of koop tuners thuis? Of werkt de huidige ontvangers niet naar behoren?



Mocht het nog niet lukken dan kijk ik het graag voor je na. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en eventuele smartcard nummers of CAS-ID nummers? Deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen.



Ik hoor het graag!

Dag Susan, ik heb chrome als browser. Internet Explorer geeft hij sowieso aan dat hij dit niet ondersteunt. Het hele proces heb ik doorlopen en vervolgens bij bevestigen krijg ik de volgende foutmelding:

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals. Ik ben het nu al drie dagen aan het proberen, maar steeds dezelfdefoutmelding.



De reden van omruilen is dat ik nog één oud kastje heb met insteekkaart en één nieuw, welke uiteraard niet omgeruild hoeft te worden. Ik zal mijn gegevens op mijn profiel aanvullen.



Gr Eloy
@Eloy79, ik zie inderdaad in het systeem 1 tv-ontvanger die nog omgeruild moet worden. Echter is het CAS-ID nummer van de nieuwe ontvanger niet goed in ons systeem doorgekomen, waardoor een nieuwe order (ruiling) nu niet lukt.



Zou je bij persoonlijke opmerkingen het CAS-ID nummer van de nieuwere tv-ontvanger willen noteren? Dan geef ik dit door en gaan we het goed in het systeem zetten. Daarna kan ik de oudere tv-ontvanger laten omruilen!
Dit zal ik straks doen. Bedankt alvast
@Eloy79, ik zie het helaas nog niet dus ik kan nog geen ruiling aanvragen. Laat je weten wanneer je er aan toe bent? 🙂
Dag Susan, ik ben idd een paar dagen van "de radar" geweest. Ik heb het cas nummer van de nieuwe ontvanger bij persoonlijke opmerkingen gezet.

Gr Eloy
Dankjewel! Ik heb het doorgezet, en wacht nu even op groen licht dat het huidige CAS-ID nummer is toegevoegd. Daarna kan ik de ruiling aanvragen 😉 Ik hoort van me!
@Eloy79, afgelopen dinsdag is het als het goed is allemaal geregeld én is er een nieuwe ontvanger aangevraagd. Heb je deze inmiddels al ontvangen? Zodra je hem ontvangen hebt, is het de bedoeling dat je de oude tv-ontvanger retour stuurt (als je die al niet direct mee hebt gegeven trouwens).



Heb je hem nog thuis, de ontvanger, dan kan je hem kosteloos retour sturen via een PostNL locatie in de buurt. Het retour adres is:

KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn
Hoi Susan,



Ontvanger ontvangen en reeds geïnstalleerd. De oude is ingepakt en staat klaar om verzonden te worden. Nogmaals bedankt voor je hulp👍.



Gr Eloy
Graag gedaan Eloy! Veel plezier ermee 😄

Reageer