Skip to main content
Als KPN met tv en internet tot nu toe gratis digitenne-abbonnement en 1 ontvanger.

Nu een factuur dat ik dat nog steeds heb, maar ook een combirekening van 2 maanden voor een basis-ontvanger van 5 per maand.

Ik heb niets retour gezonden van de 3 oude digitennesystemen die ik al jaren heb.

Ik lees in de geschriften dat er een omwissel tool is, maar daar krijg ik alleen de nieuwe situatie te zien. Ik hoef niets meer om te wisselen.

Mijn vraag is : Hoe kom ik aan een omwisselformulier ?
Hallo Oude-Tonge,



De omwisseltool staat hier:

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm



Als het niet lukt, kan een moderator jou daar dan mee helpen. Vul dan even het profiel hier op deze site. En laat het even weten als je er met de tool niet uitkomt.
Goedemorgen @Oude-Tonge, bedankt voor je bericht.



Als ik het goed begrijp, heb je op het moment een Internet en TV abonnement inclusief 1 Digitenne ontvanger waar je € 5,00 per maand huur voor betaalt. Dat is wat ik ook kan terugvinden op jouw klantnummer. Echter, begrijp ik niet helemaal wat je nu wil omruilen. In maart 2019 is jouw Digitenne ontvanger omgeruild, en sinds die tijd zijn jouw koop Digitenne ontvangers verwijderd uit het abonnement. De koop ontvangers hoef je niet retour te sturen, deze heb je zelf aangeschaft. Het mag uiteraard wel, je kan dan de ontvangers in een doos stoppen en opsturen naar KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn, en via een PostNL locatie in de buurt retour sturen.



Kan je laten weten of ik nog iets voor je kan betekenen?
ik heb een factuur met

Gratis producten :

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - Digitenne Ontvanger - HD tv-ontvanger - gratis - HD tv-ontvanger - gratis - Digitenne abonnement - gratis - Opnemen Pakket gratis .



met dan twee keer 5,- voor een digitenne basisontvanger in maart en april.



De gratis digitenne heb ik afgesproken toen ik KPN tv en internet nam. en beviel goed en dat zou ik willen houden

desnoods met inlevering van de gekochte apperatuur
Goedemorgen!



Ik heb even wat verder gekeken, vanaf 21 maart is jouw Digitenne ontvanger (zonder kosten, gekochte ontvanger) omgeruild voor de nieuwe huur variant. Dit kan niet anders, omdat er veranderingen gaande zijn. Het oude signaal vervalt, het nieuwe signaal kan met de nieuwe ontvanger worden ontvangen. Je kan ook zelf een ontvanger aanschaffen met DVB-T2, alleen zonder abonnement kan je alleen NPO zenders zien.



Voor die nieuwe ontvanger betaal je € 5,00 huur per maand omdat je al 2 HD tv-ontvanger zonder kosten krijgt. Deze kosten zijn met terugwerkende kracht op de factuur in rekening gebracht (vanaf 21 maart dus). Er staat op de factuur € 5,00 voor 21 maart tot en met 20 april, en € 5,00 voor 21 april tot en met 20 mei. Wil je geen extra kosten, dan kan je Digitenne opzeggen.



Hopelijk is het wat duidelijker geworden voor jou!
@Oude-Tonge



Als het goed is, heb je nu een goed werkende nieuwe Digitenne-ontvanger in gebruik. Dan ben je klaar voor de toekomst. Want in Oude Tonge kan je vanaf 9 juli 2019 kijken naar HD-beelden via Digitenne. Je zal zien dat de beeldkwaliteit een stuk beter gaat worden.



Die drie oude ontvangers zijn na 9 juli 2019 volkomen waardeloos. Nu kan je nog mee kijken naar de NPO-zenders, maar dadelijk lukt dat niet meer. KPN gaat ze (desgewenst) voor jou milieu-verantwoordelijk afvoeren. (Zie het retouradres in de posting van Susan hierboven.) Zelf heb ik mijn oude ontvanger ingeleverd bij een elektronicazaak, die daar ook een speciale inleverbak voor heeft staan.
Bedankt voor de reacties.

Het is mij nu wel duidelijk geworden dat ik 5 euro per maand ga betalen voor iets wat al jaren gratis geleverd werd bij TV met Internet en dat ook nog steeds op de nota als gratis abonnement en gratis ontvanger vermeld wordt.

Ik ga d'r van genieten !

Reageer