Skip to main content
Vraag

Onderdeel Digitenne niet geleverd

• October 14, 2020
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Vandaag digitennekastje geleverd gehad echter er mist iets uit de doos

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• October 14, 2020

Hallo @Berrytheking , wat mis je?

Je zou het apparaat zelf, de bijbehorende voeding, de antennekabel, de antenne, een afstandsbediening en gebruiksinstructies moeten hebben. Wat mis je hiervan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2020

Ik mis het voetje van de antenne!

• October 14, 2020

Ik mis het voetje van de antenne!

Hallo @Berrytheking , dan even bellen of chatten met KPN

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 14, 2020

Voor een nieuwe binnenantenne kun je inderdaad bellen met 0800-0402 of anders chatten. 

Maar het versturen van een nieuwe antenne kan ook via het forum worden geregeld: 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? en CAS-ID nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 17, 2020

@Berrytheking ,

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? en CAS-ID nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2020

Het is al geregeld 

dank

berry 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • October 20, 2020

Hoi @Berrytheking, welkom op het Forum.

Sorry voor mijn late reactie. Doordat we het druk hebben, kan ik nu pas op jouw bericht reageren.

Gelukkig waren @JanD en @Noordzee er sneller bij met de juiste tips!