Skip to main content

Sinds een half jaar heb ik een nieuwe tv ontvanger van Digitenne (Rebox 2800).   

Geen ondertiteling meer bij de commerciële zenders ? (RTL4, SBS6 etc).

Waarom niet ?

Ik ben doof en wil graag deze zenders ook volgen.

 

Ja idd. Met teletekst 888 !

En toch geen ondertiteling!

 


Met pagina 888, toch geen ondertiteling. 


Aha, merkwaardig, en de openings  pagina 100 zie je wel ?

En op NPO werkt het wel ?

Dan is er echt iets merkwaardigs aan de hand.

Maar we weten nu wel met zekerheid dat RTL de ondertitels wel uitzendt.

 


Er is wel de openingspagina 100.

Op NPO1, NPO2 en NPO3 werkt de ondertiteling prima.

Ja , idd, Merkwaardig.

 

 


De ondertiteling van Jinek via Digitenne werkt hier wel. Hier met de ZTE ontvanger ZXV7200 gewoon wel via Teletekst en dan 888. Vervelend dat het bij jouw maar niet wil.

Ik neem aan dat @Paul_ nu gewoon een omruil in gang kan zetten. Want er lijkt me toch wel wat mis met je ontvanger Rebox RBX2800.

Aangezien je gehoorproblemen hebt is ondertiteling toch wel essentieel.


Hier nog even een verwijzing naar een ander onderwerp over (oa) mijn manier van ontvangen.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/en-weer-topic-over-te-kleine-ondertiteling-488075#post895772

Ter info.


De ondertiteling van Jinek via Digitenne werkt hier wel. Hier met de ZTE ontvanger ZXV7200 gewoon wel via Teletekst en dan 888. Vervelend dat het bij jouw maar niet wil.

Ik neem aan dat @Paul_ nu gewoon een omruil in gang kan zetten. Want er lijkt me toch wel wat mis met je ontvanger Rebox RBX2800.

Aangezien je gehoorproblemen hebt is ondertiteling toch wel essentieel.

Heel apart allemaal. Ik zal het intern aankaart, maar voor nu lijkt het mij ook verstandig om 'm om te ruilen. Heel fijn dat de community al zo'n goede analyse doet in ieder geval, dus bedankt!

@hus002: kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste allen,

 

Iedereen hartelijk bedankt voor uw reacties.

Top.

 

Ik hou u op de hoogte.

 

Groet


@Paul_  

Eind 2018 zijn er wat problemen (ook met de gids) opgelost, maar dan alleen voor de ZTE-ontvanger. Erik schreef toen dat er voor de Rebox toen geen update zou komen, maar dat de verbeteringen zouden worden meegenomen in de volgende update. Alleen zijn we nu inmiddels in 2020 en is er nooit meer een update geweest. 
 

We mogen er toch vanuit gaan dat de tekortkomingen van de Rebox t.o.v. De ZTE door één van de moderators toentertijd (2018) zijn doorgegeven en dat dit nog wordt opgelost? 


Beste allen,

Iedereen hartelijk bedankt voor uw reacties.

Top.

Ik hou u op de hoogte.

Groet

@hus002: Kun je nog wel je gegevens invullen in je profiel? Anders weet ik niet waar je woont en dat soort dingen. :)

 

We mogen er toch vanuit gaan dat de tekortkomingen van de Rebox t.o.v. De ZTE door één van de moderators toentertijd (2018) zijn doorgegeven en dat dit nog wordt opgelost? 

Ja, daar mag je wat mij betreft vanuit gaan. Als je graag een datum wil voor een update dan moet ik je toch teleurstellen helaas. Nog niets over bekend.


@hus002

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Dan kan Paul jouw ontvanger omruilen voor een nieuw exemplaar. 


Zou je nog die gegevens willen invullen @hus002? Anders kan ik niks doen namelijk. Zie het berichtje van Noordzee hierboven. Veel duidelijker dan dat kan ook ik het niet maken. :slight_smile:


Ik hoop dat je het via een andere weg hebt geregeld @hus002. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag (vul dan wel je profiel in).