Beste KPN,
Tot mijn verbazing zag ik tijdens controle van onze bankrekening nog afschrijvingen van Digitenne. Wij gebruiken vanaf mei 2019 al geen Digitenne meer.
We hadden tot dan Telfort. Omdat het bereik boven in huis niet goed was stelde Telfort Digitenne voor. Telfort heeft dit voor ons geregeld. Toen we Telfort in mei 2019 opgezegd hebben stuurden we alles terug naar Telfort ( dus ook de zwarte platte digitenne) en dachten dat alles ok was. Telfort is een dochteronderneming van KPN. Zij hadden toch op zijn minst aan moeten geven dat we de digitenne niet naar hun hadden moeten sturen.
Wij hadden mijns inziens geen overeenkomst met KPN maar met Telfort. Intussen zie ik dat de prijs erg gestegen is. Inmiddels al 18 euro per maand. Hier zijn we nooit over geïnformeerd.
Tot mei 2019 betaalden we 10 euro per maand. In mei 2019 is toen nog 0,48 in rekening gebracht en daarmee was alles in orde dachten we.
Nu blijkt dat al die tijd KPN nog maandelijks een bedrag afschrijft
Vanaf Mei 2019
1x €19,50
Daarna 13 x €17,00
En 7 x 18,00
Totaal €366,50
Ik ben ervan overtuigd dat deze bedragen ten onrechte afgeschreven zijn en ontvang daarom het totaalbedrag van € 366,50 graag terug op onze rekening.
Natúúrlijk hoop ik dat u het met bovenstaande eens bent en het bedrag terug stort.
Als u het er niet mee eens bent ontvang ik graag de volgende zaken:
- Het door ons ondertekende contract op basis waarvan jullie menen deze bedragen af te mogen schrijven
- De algemene voorwaarden waar wij accoord mee zijn gegaan zijn waarin staat dat als het Telfortabonnement eindigt, het Digitenneabonnement doorloopt.
Met vriendelijke groet
Connie Tuijl
NB Ik heb hier al contact opgenomen hierover met de klantenservice van KPN. De klantenservicemedewerker zou het abonnement stopzetten en mijn terugstortverzoek als ticket aanmaken. Van beide heb ik geen bevestiging gehad omdat ik vermoed dat kpn ons e-mailadres niet heeft aangezien we geen klant waren van kpn maar van Telfort.