Skip to main content

Ik ben al een week bezig om 2 digitenne kastjes op te zeggen! Vanmorgen weer gebeld met een medewerker deze zou terug bellen niks terug gehoord. Er is blijkbaar een probleem omdat er 4 kastjes geregistreerd staan! Moeilijk moeilijk. Heb het gedaan via mijn kpn ik heb een bevestiging maar er staat niks bij de medewerker hoe moeilijk kan het zijn! Belofte komt kpn niet na waar kan ik terecht waar het wel geregeld word?

Is dit niet heel eenvoudig te regelen via MijnKPN?
Anders is het verstandig om even je forumprofiel aan te vullen, dan kan een moderator met je mee kijken.


Meerdere keren gedaan via mijn kpn 3x bevestigingsmail maar de medewerker ziet de aanpassing niet! De medewerker zou dit uitzoeken en voor 5 uur terug bellen.


Krijg nog steeds bevestigingen terwijl ik niks in het account doe, geen reactie van KPN


Hi @Geffen, wat enorm balen zeg dat dit allemaal zo moeizaam gaat 🙁

Als ik de notities van mijn collega's bekijk, zie ik dat er op de 19e meerdere mensen voor je aan de slag zijn geweest en dat het nu door is gezet naar iemand die gaat onderzoeken waarom dit niet lukt. Hopelijk komen ze er vandaag of anders begin volgende week bij je op terug! Mocht dat niet het geval zijn, trek je dan weer aan de bel hier? Dan ga ik kijken of ik alsnog schot in de zaak kan krijgen 🙂


Hai, zoals ik al had gedacht heeft kpn nog geen contact opgenomen en staan alle ontvangers nog steeds in mijn account! Ook is er abonnements geld geincasseerd! Ik begrijp echt niet waarom het zo moeilijk is.


😕 Ik zie het inderdaad. Inmiddels is er meerdere keren dezelfde bestelling ‘succesvol’ geleverd volgens de systemen, maar nog steeds staan ze er in 🤔

Omdat ik dit zelf ook niet voor elkaar krijg, ga ik nu hulptroepen inschakelen. Kan een aantal dagen duren voordat ik een reactie ontvang maar zodra dat het geval is kom ik er bij je op terug hier!


Weet wat zo vervelend is dat dit steeds gezegd word en er niks gebeurd! Je loopt als klant van KPN tegen een dikke muur aan. Iedere keer word er gezegd dat ze de fout aan het onderzoeken zijn. Uren in de wacht staan als je belt en dan wird er gezegd dat het geregeld is maar nee hoor en dan mag je weer gaan bellen. Dus we wachten weer af!


@Geffen 

Ken je het bijenvolk? Die geven nooit op.

En zeker Maja niet.

Komt helemaal goed !  

 


Dat hoop ik dan maar😬


Ik ben een stukje wijzer @Geffen!

Het verwijderen mislukt telkens omdat er zoals je zelf al aangaf 4 CAS ID's geregistreerd staan terwijl dat er 3 zouden moeten zijn, dus als er 2 verwijderd worden zou er maar 1 over moeten blijven en slaat het systeem op hol omdat er nog 2 in de systemen staan. De bestelling is al vaak opnieuw geplaatst omdat er blijkbaar veel collega's zijn die het toch zelf nog wilden proberen, maar elke keer ging het weer mis. 1 van deze collega's heeft een melding aangemaakt voor een achterliggende afdeling, en vanuit daar zijn ze dit probleem nu écht aan het oplossen. Zodra die 4e die er nu ten onrechte in staat verwijderd is, zal de bestelling goed kunnen worden doorgevoerd en zal er maar 1 actieve ontvanger overblijven.

De verwachting is dat dit ergens volgende week klaar zal zijn. Ik weet niet of mijn collega's van die achterliggende afdeling ook een vergoeding door gaan voeren voor de huur van de ontvangers vanaf het moment dat je op wilde zeggen, als dat niet direct geregeld wordt zal ik daar zelf persoonlijk nog voor gaan zorgen!


Bedankt voor de terugkoppeling Maja😀ik hou het in de gaten en hoop dat het nu echt geregeld gaat worden! Voor nu dank je


Graag gedaan 🙂

Op het moment dat dit geregeld is, zou je hierover bericht moeten krijgen, zou je het me willen laten weten als het zo ver is?

Ik blijf het zelf ook even in de gaten houden, als het me te lang duurt ga ik ze aan het jasje trekken hoor!

 


Ik blijf het zelf ook even in de gaten houden, als het me te lang duurt ga ik ze aan het jasje trekken hoor!

Het duurt me nu te lang, dus ik ga er weer even achteraan!


Ja heel fijn niemand begrijpt het blijkbaar word van het kastje naar de muur gestuurd! Iedereen zegt neeeeeee het is nu geregeld maar nee


Ja ik zag al dat het een paar dagen geleden weer geprobeerd is door iemand die ook in de notitie had staan dat het dit keer toch wel gelukt was. Zolang de achterliggende afdeling het probleem met het 4e CAS ID niet op heeft gelost, zal het echt niet gaan lukken, ondanks dat iedereen z'n best doet.

Ik hoop dat ik snel een update ontvang met iets concreets om te melden!


Ja klopt en je collega bleef volhouden dat het 4e nummer was verwijderd en dat alles nu oke was! In mijn account staat alles nog zoals het was! Hij vertelde de desbetreffende afdeling gesproken te hebben en die hebben het nummer verwijderd nou niet dus daar word je gewoon verdrietig van. Iknkrijg het gevoe niet serieus genomen te worden🥹


Ik ben bang dat die collega verkeerd geïnformeerd is 🙁 Hij zal ongetwijfeld de beste bedoeling hebben gehad!


Hai Maja, volgende probleem vanaf begin sept problemen gehad met interactive tv van kpn! Er is vanuit kpn een monteur gestuurd maar achteraf was dit een migratiefout te zijn vanuit kpn! Ik heb in sept een collega van jou aan de telefoon gehad met excuus en we vergoeden het abonnementsgeld en er werd achteraf nog een mooie bos bloemen gestuurd! Maar wat zie ik tot mijn verbazing ik moet op de factuur de monteur betalen, ik. Ga ervanuit dat dit een foutje is maar een collega van jou kan  hier niks mee en ik moet maar een klacht indienen! Ik vraag me werkelijk waar af wat voor een bedrijf kpn is kun jij me dit uitleggen en heb jij de oplossing voor ale problemen?


Hi @Geffen, ik heb de monteursbon even opnieuw naar je gemaild, daar kan je op zien dat het monteursbezoek zelf gratis was aangezien de fout inderdaad bij ons lag, dat is dus goed gegaan 🙂

De monteur heeft echter wel kosten gerekend voor een SuperWifi punt, dat is het bedrag dat nu op de factuur staat. Heeft de monteur de kosten daarvoor niet met je besproken?


Hoi Maja, sorry voor het misverstand maar er stonden monteurskosten op de factuur van KPN en heb niet gelijk gedacht aan een kastje. Dus mijn excuus🙈


Geen probleem, ik snap helemaal dat je hier even over aan de bel trok hoor! Blij dat ik het op heb kunnen helderen 😊


Hi @Geffen, ik heb even gespiekt en zie dat je vlak na onze laatste berichten hier gebeld bent, en dat het nu eindelijk helemaal in orde is gemaakt! 😊


Hoi Maja, 

ik zie het inderdaad helemaal top😀ik wil jou in ieder geval heel erg bedanken zonder jou was het nog niet opgelost. Prettig weekend alvast


Heel graag gedaan en jij ook een goed weekend gewenst! 😃