Skip to main content

Ik ben erg benadeeld door KPN.

Problemen die niet hadden gehoeven maar ik zit ermee terwijl het niet mijn  fout is.

IK heb mijn abonnement bij KPN opgezegd vanwege overstap naar glasvezel en die bieden ze in

 mijn straat niet aan bij kpn dus stap ik over op een andere provider. 12 okt gebeld dat ik wil opzeggen krijg te horen dat kan dan loopt u abonnement door tot 12 nov. komt mooi uit 8 nov komen ze glasvezel aansluiten. Wel aangegeven dat ik email wel wil behouden dat kan maar moet je 7,50 voor betalen per maand. ook dat is ok. NU komt het. 13 okt sluit KPN ineens alles af zonder bericht poefff alles weg.

Het mooie is dat dat savonds gebeurt kan je ook niet meteen bellen -minpuntje 1 voor KPN.

Krijg de klantenservice aan de lijn overigens best aardig maar ok. Sorry is een fout gemaakt door een collega die het als wijziging behandeld heeft en dat kan binnen 1 dag. dus afgesloten. Er was ook niet meteen een oplossing totdat ze zei ja ok heb wel een oplossing een noodpakket. Nou als dat de enigste manier is ok dan maar. Zaterdag het noodpakket gehad en ware ramp is dat.

IK heb jarenlang veel pakketten gehad bij KPN altijd netjes betaald kijk graag voetbal dus esp had ik ook en extra pakketten omdat ik nog weleens eurosport 2 kijk dus had basis abonnement, espn, en kpn extra. Raad eens wat ik nu met noodpakket krijg jawel hele 3 zenders en een regionaal heb nu npo1,2,3 wat ik kan kijken en omroep gelderland echt schandalig. Dat KPN iemand met zo'n kutpakket wil afschepen echt schandalig sorry voor het taalgebruik. NU belde ik gister al naar KPN voor de digitenne dat ik maar paar zenders had o ja dan moeten we die aanmelden is nog niet gedaan kunt u vanaf morgen de zenders gebruiken .. OK nu is het inmiddels zondag en heb ik nog steeds maar 3 zenders nog niks aangepast het is nog zondag kan nog maar toch vind het heel slecht hoe ze mij behandelen en afschepen met zo'n pakket

Hallo @Wiljanvs ,

Dan moet het activatiesignaal voor het noodpakket nog verstuurd worden. Dan kan een moderator in gang laten zetten.

Zou je daarom het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Je hebt nu overigens al zes zenders : NPO 1,2,3, TV Gelderland, Omroep Flevoland en NPO 2 Extra. 


Je hebt hier niet meer gereageerd, @Wiljanvs. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels werkende Digitenne hebt. Mocht dat niet zo zijn:

 

Zou je daarom het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Inmiddels na veel bellen is het voor een groot deel opgelost

Alleen wacth ik nog op pakket ESPN. maar die zal wel niet meer

toegevoegd worden voor einde contract


ESPN is niet een optie die we op het noodpakket leveren, Wiljan. Dus daar zit je helaas zonder deze laatste periode.