Skip to main content
Ik ben een van mijn 3 oude Digitenne kastjes kwijt. En heb nog maar 1 insteek kaart. Heb 2 nieuwe kastjes ontvangen. Waar moet het oude spul heen en is het erg dat 1 kastje ontbreekt?
Als je in de problemen komt heb ik nog wel een oud kastje voor je, gratis! Een z.g.a.n. twintuner van Samsung, deed het perfect.
Goedemorgen @Noge, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je een ruiling hebt aangevraagd of dat er een wijziging heeft plaatsgevonden omdat Digitenne anders ingericht wordt, krijg je een retour doos thuis. De zelf aangeschafte apparaten (het kan zijn dat je het destijds hebt gekocht i.p.v. gehuurd) hoeven niet per se terug. We zien graag alles wat je nog hebt retour via de doos die je ontvangt. Het is dus niet heel erg dat je er eentje mist ;)



Ontvang je de retourdoos niet binnen 2 weken, kan je alles zelf in een doos stoppen en kosteloos via een PostNL punt naar KPN retour sturen met deze gegevens:

KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
Denk erom dat je de antennes niet terugstuurt!. Die heb je bij het nieuwe Digitenne ook nodig.
@Noge



Werken de twee nieuwe kastjes al? Denk eraan dat je ze allebei binnen een week activeert, want anders krijg je dadelijk problemen met een aantal betaal-TV-zenders.

Reageer