Skip to main content

Ik heb bij bijna alle tv zendersĀ  storende radiomuziek er door heen. Soms zo hard dat ik de het geluid van de TV niet meer hoor. Wat kan ik daar aan doen? Of heb ik soms instellingen verkeerd staan?

Ik heb digitenne

Gaat je geluid via Ć©Ć©n extra versterker of gewoon via de televisie?

Heb je naast de HDMI kabel nog een kabel met de tulp stekkers lopen tussen Digitenne kastje en Televisie en/of versterker?

Heb je de Digitenne al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw via uitgebreid zoeken (niet regio zoeken!!) de zenders opnieuw gezocht?


Ha @Cede Hafe, welkom! Wat een gek probleem 😞. Ik herken dit niet direct. Zou je de vragen van waltervl willen beantwoorden? Ik ben benieuwd of we het daarmee opgelost krijgen.Ā 


Ik heb geen versterker. Naast de HDMI heb ik geen tulp stekkers. En ik heb hem al 2 X terug gezet naar de fabrieksinstellingen. 1X met de provincie Noord Brabant en 1X algemeen. Maar het resultaat blijft het zelfde. Weet jij nog een oplossing? Dat zou heel fijn zijn. Vast heel bedankt.


Het is een vreemd verhaal dit, ook nog nooit gehoord. Lijkt me een storing in het kastje. Dus kastje omruilen lijkt me een goede oplossing. Eens kijken wat @Marcia_ er van vindt.


Ik zou 'm inderdaad eens om willen ruilen. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en het CAS ID onder de ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™ willen plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we voor je aan de slag.


Ā 

dag Marcia,

***

Wat bedoel je met CAS ID?

Ik heb hier nog het oude kastje dat moet ik nog terugsturen. Ik zal dat vanavond aansluiten en kijken of ik dit probleem ook met het oude kastje heb. Dat laat ik je dan z.s.m. weten.

Ā 

Admin: klantgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Wat bedoel je met ā€œoudeā€ kastje? Is dat nog een grijs kastje? Dan ga je daar niks meer ontvangen.

Het CAS-nummer van de ontvanger vind jeĀ 

A, op een sticker aan de onderkant
B. via het menu ā†’Ā abonnementsstatus
C. op de doos waarmee indertijd de ontvanger is opgestuurd


Ā 

dag Marcia,

Het Digitenne kastje staat op 4903 RV OosterhoutĀ  Huisje C2

Mijn Klanten nummer is 20501583647

Wat bedoel je met CAS ID?

Ik heb hier nog het oude kastje dat moet ik nog terugsturen. Ik zal dat vanavond aansluiten en kijken of ik dit probleem ook met het oude kastje heb. Dat laat ik je dan z.s.m. weten.

@Cede HafeĀ 

Een oud kastje zal waarschijnlijk niet meer werken.Ā 

Verder heb je jouw gegevens niet op de juiste plaats gevuld.Ā 

Zou je jeĀ forumprofielĀ aan willen vullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en het CAS ID onder de ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™ willen plaatsen?Ā 

(Klik op de groene letters forumprofiel)Ā 

Ā 


Ik zie dat PeterG mooi uitlegt waar je je CAS ID kunt vinden. Daarnaast kon ik op het door jou gegeven adres niets vinden en het klantnummer dat je geeft is er eentje van je mobiele abonnement. Daar kan ik ook niet zoveel mee helaas 😞. Je krijgt maandelijks facturen van je Digitenne abonnement. Daar staat een klantnummer op. Wil je die in je profiel willen zetten? Bedankt!


Marica schrijft: Daarnaast kon ik op het door jou gegeven adres niets (geen digitenne dus) vinden

Jij schijft: Het Digitenne kastje staat op **** RV OosterhoutĀ  Huisje C2

De plek waar het gebruikt wordt is dus niet het adres waar het abonnement op afgesloten is. Dat mag, maar in deze situatie wel handig om het contractadres op te geven.