Skip to main content

rebox geen ontvangst

Hoi, @apolda . Fijn dat je het forum hebt gevonden.

Lijkt me sterk dat deze nieuw bij een officiële retailer/winkel is gekocht. Temeer omdat kpn deze alleen als huurdecoder uitgaf. En dit oude beestje geeft kpn sinds eind 2018 niet meer uit. 

Dat komt omdat sinds juli 2019 het DVB-T systeem, waar deze op werkt, al niet meer bestaat. Dus ongebruikt… mogelijk. Nieuw… zeker niet!

Deze kan naar de milieustraat. Gaat nooit meer werken.

Gekocht via Marktplaats? Dan ben je feitelijk opgelicht.


Die oude Rebox kan direct door naar de milieustraat. Tot mijn verbazing zie ik op Marktplaats nu gewoon twee van deze oude ontvangers te koop staan. Ik vrees dat de eigenaars misschien helemaal niet weten dat deze ontvangers nooit meer gaan werken en volledig waardeloos zijn. 
 

@apolda

Wil je een abonnement op Digitenne met de 30 meest bekeken TV-zenders? : Sluit dan via deze website een abonnement af: https://digitenne.kpn.com Heb je thuis al KPN TV? Dan kun je via MijnKPN via jouw lopende abonnement een extra Digitenne-ontvanger erbij regelen. 

Wil je alleen de gratis NPO-zenders zien? Koop dan zelf een moderne geschikte ontvanger. Meer info daarover lees je in dit topic: 

 


Digitenne 1800 geeft code 8888 aan en melding geen antenne signaal er verder geen beweging in te krijgen ontvanger is nog nieuw

  2 ontvangers in voor boven en 1 onder beide het zelfde 8888

weet zeker dat het signaal goed is een geleende Samsung  ontvanger werkt perfect buiten antenne een hark op noord holland gericht

is hier 20 km but made in China

*Admin: gegevens verwijderd uit openbare post & post samengevoegd met eerder aangemaakt topic


Die Rebox 1800 kan niet meer gaan werken want het dvb-t systeem is er niet meer. 

P.s. welk type Samsung is het die het nog doet?


Beste Peter een Strong SRT8211  werkt wel maar deze 2 Re  boxen geven alleen code 8888   en ik betaal er nog steeds Abbo voor wat kan ik doen deze  2 re boxen terug sturen naar Alfen aan de Rijn. daar komen ze vandaan..

Of naar een KPN winkel gaan om  deze  in te ruilen voor een werkende ontvangen.

m.v.g


Klopt.

Die ontvanger van Strong is geschikt voor het huidige systeem. Die doen het dus. Met alleen de zenders van de NPO.

Die Rebox re1800 geeft kpn sinds september 2018 niet meer uit. Omdat het systeem waar die gebruik van maakte sinds juli 2019 niet meer bestaat. Die kan je dus niet onlangs nog bij een Digitenne abonnement ontvangen hebben. Dus zeker niet via kpn.

Bij kpn krijg je alleen ontvangers, de ZXV7200, of CI+ module's, als je bij hen een Digitenne abonnement af neemt / gaat nemen. Kijk je alleen NPO moet je niet bij kpn zijn voor ontvangstapparatuur.

 

deze 2 Re  boxen geven alleen code 8888   en ik betaal er nog steeds Abbo voor wat kan ik doen deze  2 re boxen terug sturen naar Alfen aan de Rijn. daar komen ze vandaan..

Weet je zeker dat je nog Digitenne abonnement hebt???? Indien klanten niet op de meervoudige (!) oproepen tot omruil van oude apparatuur naar nieuwe ( oktober 2018 - april 2019 ) reageerden werd, na uitschakeling van het oude systeem, het abonnement automatisch beëindigd.

Weet je zeker dat je het abonnement nog betaalt, dan kan je het beste even bellen. Gratis naar 0800-0402 (werkdagen 08:00-20:00; zat. 08:30-17:00).
Om of het abonnement te beëindigen of toch geschikte ontvangers te verkrijgen. Dat is jouw keuze.

Alleen terugsturen zal niet resulteren in (vanzelf) beëindigen van het abonnement.


Beste Peter eerst bedankt voor inlichtingen, heb voor een week KPN GEBELD een 1 uur aan de  telefoon gehangen die gaven advies naar

een KPN winkel te gaan heb 4 kaarten die waren allemaal geldig volgens deze KPN man.

jij hebt nu weer een ander verhaal bij deze KPN  man heb ik gezegd dat het Rebox   re 1800 is  M.V.G VIELEN DANK.

 


Naar een kpn winkel, met de spullen, kan altijd.


Stop  de automatische betaling .😁📟💣


Stop  de automatische betaling .😁📟💣

0800-0402 bellen om abonnement op te zeggen 😃😉.

Gratis. werkdagen 08:00-20:00; zat. 08:30-17:00.


Maar beste Peter heeft het zin daar na toe te gaan, ontvang hier Gelderland  Noord Holland Flevo maar geen Friesland dat signaal is

hier heel zwak woon bij Stavoren  laten ze daar wat meer power op zetten  deze pakketten van KPN zat wel alles bij kabels voeding

antenne ab  compleet maar heb er weinig aan gehad 4 jaar betaald is  48 x 20 euro.

Kreeg al een waarschuwing van de Grossier de mij altijd TVs stuurt.  hi hi er zaten zelfs oortjes bij  🤐

Jij hebt er meer verstand van dan KPN  M.V.G


In Friesland, Stavoren, zou je ook omroep Fryslân moeten krijgen natuurlijk. Zelfs en zeker met die Strong nu.

Zonde dat je het abonnement al zo lang voor niks laat doorlopen. Er is ook een verantwoordelijkheid bij de klant natuurlijk. KPN kan niet ruiken dat je er feitelijk geen gebruik van maakt.

Met terugwerkende kracht ga je het abonnementsgeld niet meer terugkrijgen. Zo snel mogelijk abo beëindigen en na ook nog de maand opzegtermijn zullen de afschrijvingen stoppen.