Skip to main content
Antwoord

Recht op Digitenne?

• May 2, 2019
  • 10 reacties
  • 159 keer bekeken

Vincent1975
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Hallo ik moet nog wachten tot 11juni voor ik internet heb van kpn .heb ik dan tot die tijd recht op diggitenne gr vincent

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Joran

Ik ben bang dat ik geen noodpakket kan versturen omdat er geen sprake is van een storing, of een fout door KPN veroorzaakt. Ik begrijp dat je gebruik maakt van de overstapservice, dat betekent dat de diensten van de oude provider actief blijven tot de datum dat je aangesloten wordt. Had je bij de vorige provider geen TV-abonnement?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2019
Hallo Vincent1975,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • May 4, 2019
Hoi Vincent, welkom! We kunnen een 'noodpakket' versturen waar een Digitenne ontvanger in zit als de lange levertijd door een probleem aan onze kant is veroorzaakt. Zijn er nog diensten van een vorige provider actief op dit moment? Als je je gegevens aanvult (zie bericht Noordzee) kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 5, 2019
@Vincent1975 : Heb je al tijd om jouw profiel te vullen?

Vincent1975
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 5, 2019
Heb me profiel bij gevuld noordzee

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 5, 2019
Mooi,

Joran is vandaag aan het werk, mogelijk heeft hij later vandaag nog tijd voor jou.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2019
Ik ben bang dat ik geen noodpakket kan versturen omdat er geen sprake is van een storing, of een fout door KPN veroorzaakt. Ik begrijp dat je gebruik maakt van de overstapservice, dat betekent dat de diensten van de oude provider actief blijven tot de datum dat je aangesloten wordt. Had je bij de vorige provider geen TV-abonnement?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 14, 2019
Als je inderdaad nog moet wachten tot 11 juni, zou je kunnen overwegen om een FTA-ontvanger te kopen op amazon.de. Want dan je gratis kijken naar NPO 1/2/3 en eenaantal regionale zenders.

Of kijk je inmiddels op een andere manier TV?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 19, 2019
@Vincent1975

Heb je inmiddels een FTA-ontvanger gekocht voor Digitenne? Of heb je nog advies nodig?

Vincent1975
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2019
Wat is een fta ontvanger .nee ik heb nu diggitenne in bruikleen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 19, 2019
OK, dan is het probleem opgelost.

Een FTA-ontvanger is een ontvanger die alleen NPO 1/2/3 en de regionale zenders kan ontvangen.