Skip to main content
Antwoord

Retourenvelop ontvangen voor terugsturen Digitenne maar deze is te klein

• September 11, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb digitenne opgezegd en nu heb ik een heel klein retourenvelopje gekregen waar het apparaat helemaal niet in past.

Kan ik een passende retourenvelop of doos ontvangen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@te kleine retourenvelop, erg onhandig natuurlijk als de envelop te klein is. De collega's van de klantenservice kunnen de juiste doos voor je opsturen. Als je een belafspraak maakt wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

De suggestie van ​@JanD kun je ook gebruiken, door een eigen doosje te gebruiken voor het retourneren. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 11, 2025

Beste ​@te kleine retourenvelop je hebt waarschijnlijk een retourenvelop voor de insteekkaart versie van Digitenne gekregen, daar past een complete decoder inderdaad niet in. Je mag ook een eigen doos gebruiken, vaak gratis uit de dozenbak bij de supermarkt te halen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hallo ​@te kleine retourenvelop, erg onhandig natuurlijk als de envelop te klein is. De collega's van de klantenservice kunnen de juiste doos voor je opsturen. Als je een belafspraak maakt wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

De suggestie van ​@JanD kun je ook gebruiken, door een eigen doosje te gebruiken voor het retourneren.Â