Kastje geretourneerd (met bewijs) en tot twee keer toe krijg ik de volgende tekst per mail:
We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder leest u hoe u dit doet. Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!   Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:  Digitenne Basis Ontvanger  Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:  Digitenne Basis Ontvanger |
|
Apparatuur gratis terugsturen Binnen 7 dagen ontvangen wij graag de hierboven genoemde apparatuur. Geef de apparatuur af bij een Postkantoor of Pakketpunt van PostNL, vraag een verzendbewijs en bewaar deze goed. U betaalt geen verzendkosten.
Hebt u geen retourdoos of adressticker (meer)? Dat maakt niet uit. Gebruik een eigen doos en schrijf dit adres erop:
KPN Antwoordnummer 10119 2400VB Alphen aan den Rijn |
|
|
Ik zou hem dus wél en nÃet teruggestuurd hebben (ik had er maar één). Heb er al over gebeld, men stelde mij gerust dat het een automatische e-mail was. Niet op reageren zeiden ze. Nu krijg ik dus een tweede verzoek. Zijn er geen echte mensen meer die dit controleren. Dit is toch te suf voor woorden!!!