Skip to main content

Sinds grofweg een maand is de ondertiteling bij Ketnet en de 2 BBC-zenders weggevallen.
Bij “Menu > Instellingen > Beeldinstellingen” staat Ondertiteling nog steeds aan, toch zie ik geen ondertiteling.
Ik heb al geprobeerd alles opnieuw in te stellen, maar dat heeft niet geholpen.
(P.s. bij de zenders waarbij de ondertiteling via Teletekst 888 gaat, doet de ondertiteling het nog wel gewoon. Het gaat dus alleen fout bij de zenders waarbij de ondertiteling via het menu loopt.)

Hallo ​@LindaKijktMetDigitenne ,

Ik heb het net getest en ik zie het ook niet meer verschijnen. 

Een moderator gaat dit doorgeven aan de afdeling die dit kan herstellen.  De melding is doorgegeven aan de moderators. 

Goed dat je dit aankaart, ​@LindaKijktMetDigitenne, en welkom hier 🙂 Ik heb het doorgegeven aan de relevante tv mensen. Hopelijk kunnen ze dit snel herstellen.

Ik heb een reactie ontvangen. Dit blijkt bewust te zijn geweest, maar de reden waarom is me niet duidelijk. Er wordt op dit moment naar gekeken. Ik weet dus ook niet zeker of de ondertiteling nu weer geactiveerd is of niet. Zodra ik wel meer duidelijkheid heb horen jullie van me.

Ik weet dus ook niet zeker of de ondertiteling nu weer geactiveerd is of niet. Zodra ik wel meer duidelijkheid heb horen jullie van me.

Ik heb het net weer getest. Maar op alle drie zenders is nog geen ondertiteling te bespeuren. 

En ook al gaat het maar om drie zenders. Als de informatie meegeleverd wordt met het aangeleverde signaal, dan zou dat toch gewoon weer hersteld kunnen worden. Lijkt me redelijk simpel weer aan te pasen.  

Reageer