Skip to main content

Goede dag,

 

Sinds kort zijn mijn ESPN zenders 3 en 4 weg van de digitenne. Ik heb een compleet pakket dus wil dan ook graag alles kunnen zien. Wat is er aan de hand en waarom wijzigingen zonder overleg ??

Hallo @Theo tvprobleem ,

ESPN 3 en ESPN 4 hebben nog nooit op Digitenne gezeten. Daar is op Digitenne ook helemaal geen ruimte voor. 
 

Via KPN TV (interactieve TV) kun je ESPN 3 en 4 wel ontvangen. Bij KPN Compleet kun je kiezen voor een gratis ESPN-pakket (of een gratis pluspakket). Heb je daarnaast ook nog een Digitenne-ontvanger? Dan krijg je daar dan ESPN 1 en 2 op als je hebt gekozen voor het ESPN-pakket. 


Bedankt voor de reactie. 

 


Nog even overleg gehad, maar het ging er eigenlijk om dat er eerst ESPN en ESPN 3 waren en dat er nu ESPN en ESPN2 zijn waardoor die vorig weekend geen Feijenoord kon kijken. 

 


@Theo tvprobleem

eerst ESPN en ESPN 3

Dat was al “100 jaar'’ geleden toen het nog Fox Sports heette. En zo heten ze sinds 1-1-2021 niet meer.

En nog even voor de duidelijkheid: ook toen had je het derde kanaal van de eredivisie niet. Fox eredivisie was tot de kanalen wijziging bij hen zelf: Fox sports 1, Fox sports 3 en Foxsports 5. Dan had je dus alsnog '’feyenoord'’ niet kunnen zien met het derde eredivisiekanaal.

De eredivisiekanalen:

tot 1-8-'19 →  na 1-8-'19 →  sinds 1-1-'21

Fox sports 1 →  Fox sports 1 →  ESPN
Fox sports 3 →  Fox sports 2 → ESPN 2
Foxsports 5 →  Fox sports 3 → ESPN 3 (en deze heeft NOOIT op Digitenne gezeten)

Fox sports/ESPN internationale kanalen (helemaal niet via Digitenne)

FS 2 → FS 4 → ESPN 4
FS 4 → FS 5 → ESPN 5 → opgeheven per 2-8-21
FS 6 → FS 6 → ESPN 6 → opgeheven per 2-8-21

ESPN Watch (niet beschikbaar via Digitenne only)

tot 3 extra online live kanalen


Nog even overleg gehad, maar het ging er eigenlijk om dat er eerst ESPN en ESPN 3 waren en dat er nu ESPN en ESPN2 zijn waardoor die vorig weekend geen Feijenoord kon kijken. 

 

Zoals PeterG ook al aangeeft, is het oude Fox Sports 3 omgevormd tot ESPN 2. 

Het antwoord verandert er verder niet door. Op Digitenne hebben nooit alle kanalen van Fox Sports/ESPN gezeten. Daardoor zijn er elk weekend wel een paar wedstrijden niet te zien via Digitenne. Een paar keer per jaar kun je dus niet jouw favoriete club zien. 

De reden blijft ook hetzelfde als in mijn eerste reactie. Op Digitenne is geen ruimte voor alle (vier) ESPN-zenders. 

 


Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik weet genoeg.


Graag gedaan 👍