Skip to main content
Ik heb nu sinds kort een nieuw kastje maar het is echt waardeloos geen ontvangst soms haperend beeld beeld en geluid niet synchroon echt waardeloos hele huis al doorgelopen met de antenne blijft slecht hoe kunnen we dit oplossen



Admin: Bericht afgesplitst van Antenne doet niet

Hoi @PIeterT Welkom op het forum.

Wat jammer dat het ontvangst zo belabberd is. Heb jij de mogelijkheid om een buiten antenne te plaatsen? En kun je vertellen welk type antenne je nu hebt?
Ik heb nog de oude antenne geen idee van het type staat er ook niet op! En voorheen deed alles het prima en nu moet ik elke keer opnieuw zenders zoeken in en uitschakelen de boel is heel traag en nee de antenne staat al jaren op de zelfde plek en de ene keer doet de ontvangst het nu wel en de andere keer weer niet echt hopeloos en ik ga het opzeggen als er niet heel snel een oplossing komt
Ik hoop dat het niet zo ver komt en we kunnen waarschijnlijk het signaal verbeteren door een nieuwe antenne. Lijkt het je wat als ik een nieuwe toestuur? (gratis uiteraard)

Als je de mogelijkheid hebt om buiten te monteren, stuur ik ook een buitenmontage set toe. Laat maar weten wat de voorkeur heeft.

Zo ja, zou je dan ook je profiel kunnen aanvullen en hier een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!
Ik heb nu sinds kort een nieuw kastje maar het is echt waardeloos geen ontvangst soms haperend beeld beeld en geluid niet synchroon echt waardeloos hele huis al doorgelopen met de antenne blijft slecht hoe kunnen we dit oplossen



Admin: Bericht afgesplitst van Antenne doet niet



Heel graag een nieuwe wat ik moet noga altijd herstarten en telkens zenders opnieuw zoeken, ik was even in het buitenland vandaar de latere reactie en ik kan niet buiten monteren
@PIeterT



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.



Want dan weet Erwin waar hij de nieuwe antenne heen kan sturen.
@PIeterT .. Wat @Noordzee vraagt. Zonder gegevens kan ik helaas niks. Laat ons weten wanneer je je profiel hebt ingevuld?
Done
Hoi @PIeterT . Er is een nieuwe antenne plus montage set naar je onderweg. Laat je weten of dit voor verbetering zorgt?