Skip to main content

Afgelopen zaterdag ineens alle zenders behalve ned 1,2 en 3 verdwenen.

Heb gewoon een abbo.

Na 2 uur en 44 minuten in vier! verschillende gesprekken met de klantenservice nog steeds niet opgelost.

WAARDELOOS.

Hi Frans, welkom op het forum. 

Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Heb het gedaan


Hallo @Frans62 

Ter aanvulling op Alex_P : 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Cas nummer toegevoegt


toegegoegd met een D :grin:


Haha, ik zie het door de fingers. :wink:

Ik zie ook dat het abonnement actief is maar technisch niet goed gekoppeld is. Ik kan dit nu niet direct oplossen, maar ik heb de juiste mensen aangesproken. Ik moet je helaas vragen om even geduld te hebben. 

Zodra ik een reactie heb zal ik het hier laten weten. Ontzettend sorry voor dit ongemak. We gaan ermee bezig! 

 


Nou Alex,

Ik hoop dat het snel op te lossen is.

Alvast bedankt voor de reactie, die geeft een beetje hoop.

 


@Frans62 

Heb je nu al beeld op alle zenders? 

 


Hoi,

Nou nee, er is nog steeds niets veranderd.

Ik had zoals gezegd meerdere toezeggingen via de klantenservice, maar nada, helemaal niets.

Ben zeer benieuwd wanneer dit opgelost wordt.


Nog steeds niks gehoord dus @Frans62 ?


@Alex_P

Heb jij nog niets gehoord hierover? Meestal is zoiets toch binnen één werkdag opgelost? 

@Frans62 heeft per abuis een dubbel topic geopend. 

 


Nee helemaal niets.

Op mijn telefoontjes met de klantenservice geen enkele reactie

 


Ha @Frans62, we hebben inmiddels reactie van de collega's ontvangen. We zouden die graag even met je door willen nemen, maar kregen je telefonisch niet te pakken. Ik stuur je een privébericht. Wil je daarop reageren?


Vanochtend is het in orde gemaakt dank zij een medewerker die zich er echt in vast beet.

Hartelijk dank hiervoor.

Jammer dat dit niet eerder zo is opgepakt, maar ben weer happy.

Wat mij betreft kan dit draadje op slot.

 


Nou, wat een top bericht! Inderdaad jammer dat het zo lang heeft moeten duren 😞. Bedankt dat je het nog even liet weten!