Skip to main content

Ik heb het idee dat mijn antenne ( V3) steeds slechter wordt. Ik heb vaker storingen, wegvallende zenders). Kan dit komen doordat de signalen digitaal zijn geworden ( de nieuwe kastjes) en de antenne gewoon hetzelfde is gebleven?

 

Heb ik een andere antenne nodig? (v5?) Zo ja wat zijn de kosten? Kan ik die antenne ook buiten gebruiken, want we staan met de stacaravan midden in het bos. 

 

Gr. Gert Deijk

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @GeDe ,

De V3 antenne is verouderd en die antenne werkt duidelijk minder goed dan de huidige Funke V5. 

 

Een moderator wil jou vast wel gratis een nieuwe antenne met buitenmontageset sturen. Want voor de Funke V5 is een speciale buitenmontageset beschikbaar.  

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Ik heb mijn gegevens ingevuld.

 

Bedankt voor de reactie 

Gert Deijk


Hoi @GeDe, welkom. 

Fijn dat jij met de hulp van @Noordzee jouw gegevens alvast hebt ingevuld! Ik heb jou een nieuwe Funke V5 antenne toegezonden. Laat ons vooral weten of dit helpt! 


Top @Hanna_ ,

Heb je ook een buitenmontageset meegestuurd? Want de antenne is voor op de caravan….

 

 

Heb ik een andere antenne nodig? (v5?) Zo ja wat zijn de kosten? Kan ik die antenne ook buiten gebruiken, want we staan met de stacaravan midden in het bos. 

 

 


Hoi @Noordzee,

Volgens de laatste informatie die ik heb is de buitenmontage set (niet meer) gratis. Ook als ik deze via mijn eigen order systeem bestel wordt er 9,50 in rekening gebracht. Ik hoop dat er met een nieuwe antenne al veel wordt opgelost, zo niet kunnen we dan altijd verder kijken naar een oplossing. :blush:


OK, dan kan @GeDe wellicht ook zelf de buitenmontageset bestellen indien noodzakelijk. 

Dat kan via deze website : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 


Allemaal hartelijk dank. Ik laat weten of het geholpen heeft. 

 

Groeten Gert Deijk


Hallo @GeDe ,

De V3 antenne is verouderd en die antenne werkt duidelijk minder goed dan de huidige Funke V5. 

 

Een moderator wil jou vast wel gratis een nieuwe antenne met buitenmontageset sturen. Want voor de Funke V5 is een speciale buitenmontageset beschikbaar.  

 

OK, dan kan @GeDe wellicht ook zelf de buitenmontageset bestellen indien noodzakelijk. 

Dat kan via deze website : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 

@GeDe 

Hoe werkt de nieuwe Funke V5 ? 

Heb je de buitenmontageset al besteld? 


Antenne doet het binnen veel beter dan de oude antenne.

Soms nog een beetje storing maar als ik me daar aan ga ergeren bestel ik een buitenmontageset.

 

Allemaal hartelijk dank voor de ondersteuning.

Groeten Gert Deijk


Ik heb me net bedacht. Ik heb de buitenmontageset  toch maar besteld, dan weet ik zeker dat ik weer lekker zonder storing kan kijken.

 

Groeten Gert Deijk


Hoi @GeDe,

Fijn om te horen dat de nieuwe antenne al veel beter signaal geeft! Hopelijk ervaar je met de komst van de buitenmontageset  geen problemen meer. :blush: