Skip to main content
Zojuist mijn abonnement van Digitenne opgezegd vanwege de slechte ontvangst .moest ik mijn postcode opgeven en werd er gezegd ja daar is geen dekking.maar wel het nieuwe kastje opsturen en gewoon iedere maand geld afschrijven .en moet gewoon nog 1 maand opzegtermijn betalen terwijl ze weten dat hier op de camping geen dekking is . Geen woorden voor deze praktijken van KPN



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi An, welkom op ons forum.



Dit komt soms voor als het na de overzetting minder bereik op 1 adres voorkomt, of wanneer je het gebruikt op een andere locatie dan het adres waarop het abonnement is afgesloten. Is het abonnement ook afgesloten op het adres van de camping waar het ook werd gebruikt?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Over de “praktijken van KPN” kan ik verder niets zeggen. Maar ik heb nog wel een gratis alternatief voor jou.



Je kunt hiervoor gebruik blijven maken van je huidige antenne.

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354
@An de priester



Heb je al een FTA-ontvanger aangeschaft?
Nee was er helemaal klaar mee .kijk nu op de camping via een Chromecast gewoon naar Ziggo .gaat prima .maar bedankt voor je advies
OK, graag gedaan.