Skip to main content

Hallo, heb problemen en storing met digitenne kastje, is het mogelijk incl afstandbediening een nieuw kastje te krijgen?.Gr Cindy 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Cindy Venhorst ,

Heb je die problemen ineens? Ontvang je nog wel de NPO-zenders? Ik zou even contact opnemen met de klantenservice als het kastje niet goed meer werkt. 

 

Heeft het haast? Dan zou ik even bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. (Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

 

Heeft het geen haast? Dan kan het ook via het forum. 

Vul dan jouw volledige Forum profiel (voor zover je dat nog niet gedaan hebt) en geef hier even een seintje als je dat gedaan hebt. 


Hallo @Cindy Venhorst! Welkom terug hier. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice, of kunnen wij met je meedenken? 

Wat voor problemen en storingen ervaar je precies? Bijv. een foutcode of problemen met de beeldkwaliteit of het ontvangst. Welke type Digitenne ontvanger gebruik je? 


Hallo @Cindy Venhorst ,

Heb je die problemen ineens? Ontvang je nog wel de NPO-zenders? Ik zou even contact opnemen met de klantenservice als het kastje niet goed meer werkt. 

 

Heeft het haast? Dan zou ik even bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. (Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00)

 

@Cindy Venhorst 

Zijn de problemen al opgelost na het contact met de klantenservice? Of kunnen we je hier op het forum nog helpen?