Skip to main content
Vandaag het bericht gekregen voor de Digitenne omruilactie. Mijn teleurstelling was erg groot toen ik zag hoe KPN met hun trouwe klanten omgaat.

Ik heb 1 huur kastje (was verplicht) en 2 koop kastjes. In de nieuwe situatie word ik onnodig op onkosten gejaagd doordat alleen koop nog mogelijk is. Dan maar 1 kastje in de nieuwe situatie en voor de overige situatie een T-Mobile 4G unlimited data abonnement en streamen en als dat bevalt gaat Digitenne er helemaal uit.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Hallo Ray_Har,



Je kan op je andere twee antennes een FTA-ontvanger aansluiten. Je ontvangt dan NPO 1/2/3 en een aantal regionale zenders.



Die ontvangers zijn niet duur. Deze heb ik aangeschaft:

https://www.amazon.de/Xoro-HRM-7619-Receiver-Mediaplayer/dp/B01N0O6OUI/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&keywords=xoro+7619&qid=1556130429&s=gateway&sr=8-1



En je kan dan altijd nog een keertje in huis wisselen van ontvanger, als het noodzakelijk is.
dan zou ik helemaal geen abonnement nemen....
Dat kan natuurlijk, dat is jouw eigen keus. Er zijn trouwens ook ontvangers waar je TV-zenders kunt ontvangen via streams. (Die zijn natuurlijk wel een stuk duurder.)



Kijk maar is naar mijn ontvanger:

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/dit-is-mijn-nieuwe-tv-ontvanger-470333
@Ray_Har



Heb je al een besluit genomen wat je gaat doen?

Kunnen wij jou nog ergens mee helpen?
Zekers, ik ga het een paar maanden testen, gelijktijdig experimenteren met 4g en besluit aan het einde van het vaarseizoen wat ik ga doen. Voor thuis ga ik sowieso van digitenne af
OK, succes. Laat het aan het einde van het vaarseizoen nog maar is weten. Tegen die tijd is er in heel Nederland HD via Digitenne. (Vanaf 9 juli 2019)
Dat begrijp ik, mijn punt is dat extra ontvangers duur zijn als ik het vergelijk met de huidige situatie waar ik de extra ontvangers heb gekocht.
Jouw punt is duidelijk. Niemand vindt het leuk om te betalen voor extra ontvangers. Het alternatief heb ik jou al uitgelegd: FTA kijken op jouw boot.

Reageer