Skip to main content

Ik heb digitenne icm I tv van Telfort op de slaapkamer en heb voor buiten in de tuin een 2e abo genomen, maar kan ik nu niet tot april deze stopzetten?

Waarom niet?

Ik maak er immers geen gebruik van.

Als het nu niet kan kan ik dan wel na een jaar per maand opzeggen of koppelt men er direct een nieuwe jaarafspraak aan?

Als je interactieve TV afneemt van KPN, dan kan je wel maandelijks jouw Digitenne-abonnement opzeggen en weer opnieuw activeren. 

 

Zolang Telfort nog niet compleet aangesloten is bij KPN gelden de regels van Telfort. Die regels ken ik niet. Misschien even navragen op het Telfort-forum? 

 


Hey @Thabrew, sorry voor de late reactie. Misschien is er wat verwarring ontstaan omdat je het over een abonnement hebt. Een abonnement is doorgaans een jaarcontract. Binnen dat abonnement kun je een 2e ontvanger wel maandelijks verwijderen of toevoegen. Zal ik dat voor je regelen? Dan hoor ik graag of het CAS ID dat in je profiel staat degene is die verwijderd moet worden of dat dat degene is die je wil houden.


Dag Joran,

als je dat zou willen doen zou dat prachtig zijn. Ik meld me in april of mei zeker weer aan.

Cas nr welke kan worden ontkoppeld is; ****

Moet ik mn decoder dan terug sturen of kan ik die houden om deze in april mei weer te activeren?

Groet Jan


Hoi Jan, wordt geregeld!


De ontvanger verwachten we wel retour binnen een paar weken. Je ontvangt een bevestiging van de wijziging en een retourdoos wordt binnenkort opgestuurd. Je kunt die dan, wanneer het uitkomt, gratis afleveren bij een PostNL punt. 


Reageer