ik heb een nieuwe auto met TV maar de ontvangst van de stations is erg slecht in vele delen van het land .Doe ik iets fout ?
en/of wat is de toekomst met deze ontvanst
vr gr
ik heb een nieuwe auto met TV maar de ontvangst van de stations is erg slecht in vele delen van het land .Doe ik iets fout ?
en/of wat is de toekomst met deze ontvanst
vr gr
Beste antwoord door Noordzee
ik bedoel met mijn vraag word dit systeem nog bijgehouden voor verbetering van dit systeem?
vr gr
Ga er maar vanuit dat dit niet gebeurt. In een land als Duitsland zal dit misschien wel werken , maar in Nederland is dit kansloos met al die laag-vermogen-zenders.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de ontvanger continu op zoek gaat naar het sterkste signaal.
En als dat wel zo is, dan heb je nog in de grootste gedeelte van het land geen goede ontvangst.
Zelfs met een hoog geplaatste buitenantenne is de ontvangst in bepaalde delen van het land al een uitdaging. Ik raad je aan om het beeldscherm te gebruiken voor een DVD-speler. Dat systeem werkt een stuk beter in een auto.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.