Skip to main content

mijn ouders zijn verhuisd naar een appartement en de aansluiting werkt niet. 

hiervoor is ticket aangemaakt en loopt via volker wessels telecommunicatie

 

na 1,5 week bellen, hebben we EINDELIJK nu 2 noodpakketten waarvan op Beide apparaten alleen npo 1,2,3 werken. talloze keren gebeld en niemand kan ze activeren. 

 

hoe moeilijk kan dit zijn ? 

ze hebben nu al 2 weken geen tv, geen internet, geen telefoon!

het wordt kastje muur verhaal en wij worden het zeer zat. 

 

wat is er nodig is om het NOODpakket in werking te krijgen ???

 

 

 

Hoi @49107 ,

2 weken geleden ook zoiets,Maar toen heeft een moderator het toch voor elkaar kunnen krijgen.

Wil je je profiel invullen? Dan kan een moderator het nakijken.Vul dan onder het kopje persoonlijke opmerkingen het cas-nr.

Hier vind je het cas-nummer.

 


info is ingevuld.

 

2 CAS nummers gevuld


Top,Even wachten dan.

Zet de ontvangers dan maar alvast op NPO 1,De tv mag uitstaan(maar de ontvanger moet aan blijven).


ik ben op dit moment op mijn werk, mijn ouders zijn niet thuis

dus er staat nu niets aan. 

 

kunt u aangeven met welk CAS nummer ik verder kan (na werktijd) ? 

 


ik denk dat het niet nog lukt voor vandaag….

Eerst moet en nog een moderator komen,Dat duurt wel 2 dagen en daarna moet het nog gedaan worden door een speciale afdeling.

@Noordzee kan evt. de moderators inlichten zodat het wat sneller verloopt.


Echt … ik ben al 4 dagen aan het bellen voor een moderator. 

er zijn al verschillende meldingen / brieven / emails verstuurd. 

ik begrijp gewoon niet waarom het zo lang moet duren. 

 

iedereen begrijpt het, iedereen vind het vervelend, iedereen betreurt gang van zaken maar vervolgens gebeurt er helemaal niets. We zouden smsjes / appjes krijgen maar ontvangen niets. 

 

 


Ik snap het ook,Ik vind dat de klantenservice ook gewoon moet kunnen activeren maar dat kan blijkbaar niet.Noordzee is nu aan het werk volgens mij(tenminste dat was eerder zo op dit tijdstip),Dus word een beetje lastig om ze dan in te seinen,Want ik kan dat niet.

Maar de keren dat ik dit probleem zag op het forum werd het goed opgelost door de moderators,Dus hopelijk/vermoedelijk is het wachten niet voor niks!

Misschien dat je nog een keer kan bellen en vragen of ze je willen doorverbinden naar de afdeling die het wel kan activeren,Maar ik denk dat dat niet kan.

@Alex_P is nu aan het werk zie ik,Kan hij er misschien even naar kijken?


Ik bel gemiddeld 3 - 4x op een dag; hang minstens een kwartier tot een half uur in de wacht. 

het maakt niet uit welk woord ik roep om met de juiste afdeling te worden doorverbonden. 

leidinggevende krijg je niet te spreken want of die is vrij, buiten de deur; lunchpauze of men zegt doodleuk dat ga ik niet doen.  Of ze gaan je doorverbinden en het is vervolgens tuut, tuut tuut oftewel verbinding is verbroken. 

 

Mijn ouders zijn hun hele leven lid; hebben alles bij KPN, zijn op leeftijd en na een verhuizing (waar ze 50 jaar gewoond hebben) moe van alle perikelen. En ik .. ik word DOODMOE van KPN. 

Hoe graag willen ze ONS als klant behouden ?  

 


Beste @49107, welkom! Wat een gedoe zeg.. Het zou niet zo lang mogen duren natuurlijk! Wat is de reden dat je twee noodpakketten hebt gekregen? Ik zie dat het CAS ID eindigend op ******421 gewoon zou moeten werken. Ik heb 'm nog eens een refresh gegeven. Zou je nu eens uitgebreid willen zoeken? Lukt het daarmee nu wel? 


HIJ DOET HET!!!!! 

ECHT!!!!

MIJN MOEDER IS JARIG VANDAAG!!! 

PFFFFFF.... 

 

NU NOG DE OFFICIELE VERBINDING en internet!!!! DAARVOOR LOOPT NOG EEN TICKET!!! 

 


Wat fijn, @49107! Nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heeft je moeder een fijne verjaardag gehad. En ik hoop ook dat het internet snel weer gaat werken! Mochten wij nog iets voor jullie kunnen doen, laat het gerust weten.