Skip to main content

Geachte, ik word momenteel voor een tweede keer gefactureerd voor activatie van mijn Digitenne abonnement.  hoe kan dat en hoe gaat dit gecorrigeerd worden?

gr MArcel

 

Hallo @marcel094 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Geachte,

update is gedaan

mvgr

MArcel


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je betaalt normaal gesproken 18 euro voor een Digitenne abonnement (1 gratis ontvanger) en kan daar een ontvanger aan toevoegen voor een bedrag van €5,- p/mnd.  Ik zie dat je op dit moment twee Digitenne abonnementen afneemt, en vanuit daar bij elk abonnement 1 gratis ontvanger krijgt. Op deze manier betaal je maandelijks straks een maandelijks bedrag van €36,-. Je bent goedkoper uit wanneer je het tweede abonnement opzegt en een ontvanger toevoegt aan het bestaande abonnement, dan ben je €23,-  p/mnd kwijt. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Aansluitkosten heb in gecorrigeerd. 


Het is inmiddels gelukt om beide abonnementen samen te voegen. Je ontvangt vanaf nu één factuur voor beide ontvangers en bent goedkoper uit per maand. :blush: