Skip to main content

Probeer al dagen de update van mijn digitenne kastje te voltooien maar blijft op 0% hangen. Kan ook niet resetten en reageerd nergens op.

 

Hallo @Primit ,

Lukt dit?:

1/ Haal de ontvanger volledig van de stroom af. 
2/ Zet de ontvanger weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

5/ Doe dan de software-update.


Hallo @Noordzee 

Nee ook dat lukt niet, zodra de digitenne opstart komt hij automatisch in de software update en reageerd helemaal nergens op.


Tsjaa, daar kan ik dan verder ook weinig mee. 

Er komt hier vanzelf een moderator langs. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Beste @Primit, welkom en excuses voor de late reactie. Wil je inderdaad het CAS ID in je profiel zetten als het nog niet verholpen is? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee. 


@Primit

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met je CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Hallo @Primit Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.