Skip to main content
Beantwoord

update digitenne blijft op 0% hangen

• May 23, 2020
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

Probeer al dagen de update van mijn digitenne kastje te voltooien maar blijft op 0% hangen. Kan ook niet resetten en reageerd nergens op.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Primit ,

Lukt dit?:

1/ Haal de ontvanger volledig van de stroom af. 
2/ Zet de ontvanger weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

5/ Doe dan de software-update.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Hallo @Primit ,

Lukt dit?:

1/ Haal de ontvanger volledig van de stroom af. 
2/ Zet de ontvanger weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

5/ Doe dan de software-update.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Hallo @Noordzee 

Nee ook dat lukt niet, zodra de digitenne opstart komt hij automatisch in de software update en reageerd helemaal nergens op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 24, 2020

Tsjaa, daar kan ik dan verder ook weinig mee. 

Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Primit, welkom en excuses voor de late reactie. Wil je inderdaad het CAS ID in je profiel zetten als het nog niet verholpen is? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 29, 2020

@Primit

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met je CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 30, 2020

Hallo @Primit Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.