Skip to main content

Kan het zijn dat mijn ontvanger te oud is, deze is al van voor 2013 uit mijn telfort abonnement.

Beneden interactieve kast staan en boven een digitenne kast.

Doet je digitenne kastje helemaal niks meer, of puur de espn? Is dat kastje van 2013? Dan had hij toch al lang omgeruild moeten wezen? Dat moest vanaf 2018 al.

 


Het kastje werkt verders goed alleen pakt hij ESPN niet. zijn ons misschien vergeten toen der tijd denk.

hadden een telfort abonnement wat natuurlijk overgegaan is naar KPN.

 


@marroriem welke Digitenne kastje heb je nu? Deze zou je nu moeten gebruiken: 

Of:

Want deze werken niet meer:

Laat het even weten welke je hebt. 


Nummer 2 hebben wij. 


hallo @marroriem ,

dat tweede kastje (rbx2800) is van na de omruil en dus geschikt voor dvb-t2.

Maar die is echt niet van 2013 hoor,toen was alles nog dvb-t1.

 


Neemt niet weg dat ESPN het niet doet Martijn. Had gister op forum gekeken hoe te handelen maar doet niets. 


Hoi @marroriem 
Het snelste is even bellen 0800 0402 dan kunnen ze gelijk zien wat er aan de hand is.

Wil je wel hier op antwoord van de KPN wachten zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


hallo @marroriem ,

dat tweede kastje (rbx2800) is van na de omruil en dus geschikt voor dvb-t2.

Maar die is echt niet van 2013 hoor,toen was alles nog dvb-t1.

 

@martijn197108

De zilveren ontvanger is zeker geen Rebox. De ontvanger ziet er uit als een oude Topfield-ontvanger. En dat is een volkomen waardeloze oude DVB-T-ontvanger. 
 

@marroriem

Je kunt via Mijn KPN een nieuwe Digitenne-ontvanger aanvragen. Het alternatief is bellen met 0800-0402. Doordeweeks bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. 
 

Jouw oude (zilveren) Topfield-ontvanger kun je desgewenst naar KPN sturen. Zij zorgen dan voor een milieuvriendelijke afvoer van de ontvanger. 
 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Heb je toch een Rebox RBX2800 ? Dan die niet terugsturen. Want die ontvanger is wel door KPN te activeren.


Hallo @Noordzee ,

Ja,dat klopt maar dat is de derde van boven en @marroriem zegt dat hij de tweede heeft,de rebox dus.:joy:


@martijn197108 

Ik heb het hierboven nog geprobeerd te verduidelijken.


Komen net tot de conclusie dat de klantnrs. niet hetzelfde zijn ff bellen morgen dan zou het opgelost moeten zijn. En het is trouwens het 1ste kastje. Bedankt voor het meedenken mensen. 


Mensen het is opgelost accounts zijn samengevoegd op mijn kpn.

digitenne heeft nu ESPN, nogmaals dank  :thumbsup_tone2: