Skip to main content
krijg ik de factuur van Digitenne wat is mijn verbazing de factuur klopt niet.



wederom gaat er weer eens iets fout.



ik heb de volgende kastjes met de Cas nummers die eindigen op.



78041

12767

77318



graag wil ik dat de rekening wordt gecorrigeerd.
krijg ik de factuur van Digitenne wat is mijn verbazing de factuur klopt niet.



wederom gaat er weer eens iets fout.



ik heb de volgende kastjes met de Cas nummers die eindigen op.



78041

12767

77318



graag wil ik dat de rekening wordt gecorrigeerd.


de volledige nummers kan ik in een privé bericht sturen.
Is het niet beter dat je hier reageert? Want @Erik_ kent jouw situatie al.

https://forum.kpn.com/digitenne-12/extra-kastje-digitenne-gekregen-473570#post767425
@jan voor, ik zie inderdaad dat je al een ander topic hebt over Digitenne. @Erik_ kan je vast en zeker hiermee verder helpen 😉
Hey Jan, welkom terug! Ik zag dat je ook inderdaad nog even weer in het andere topic gereageerd had. Ik ga je toch in dit topic verder helpen, zodat het andere topic een afgesloten geheel blijft.



Ik heb je factuur erbij gepakt en ik zie het probleem inderdaad. Om het even uit te leggen: bij een los Digitenneabonnement is de eerste ontvanger gratis en betaal je voor de tweede en derde. Jij hebt echter internet&TV via Telfort waardoor je niet hoeft te betalen voor jet abonnement. Maar, dan is de eerste ontvanger niet meer gratis. Nu is bij de omruil het op een of andere manier in het systeem komen te staan als drie betaalde ontvangers (wat in theorie klopt), maar dat die eerste ontvanger betaald moet zijn, wordt door het systeem automatisch gecorrigeerd. Waardoor je nu inderdaad voor 1 ontvanger dubbel aan het betalen bent. Ik ga dat herstellen, en de teveel in rekening gebrachte kosten corrigeren. Dat wordt dan met je volgende factuur verwerkt.
ik zal dit in de gaten houden als ik de volgende factuur krijg