Skip to main content
Op 27 maart heb ik telefonisch contact gehad met Dhr. ***, ik heb nogmaals het digitenne abonnement telefonisch opgezegd.

In febr. heeft mijn zoon het digitenne abonnement telefonisch opgezegd en hij heeft alles van Digitenne naar jullie teruggestuurd.

Op 22 maart kregen we een factuur, daar stond digitenne gewoon weer bij op de rekening, vandaar dat ik 27 maart heb gebeld.

Op 27 maart kreeg ik via de mail een bevestiging dat de Digitenne Basis Ontvanger was verwijderd, de medewerker zou erbij vermelden dat de Digitenne Basis Ontvanger inmiddels al was teruggestuurd.

Vandaag kreeg ik een retourdoos om alles terug te sturen, maar we hebben alles van Digitenne al lang teruggestuurd.

Ik hoop dat alles nu duidelijk is.(alles is teruggestuurd naar KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan de Rijn)



met vriendelijke groet,

Ria Overbeek



Klantnummer ***



Admin: klantnummer en naam collega verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Overbeek-Hennink, welkom! Wat jammer dat je er zoveel werk van hebt, excuses hiervoor! Ik heb er een notitie van gemaakt en ik ga er ook vanuit dat het nu in orde is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?