Skip to main content

Hoe kan ik (1958) een nieuwe voeding krijgen voor de Digitenne van mijn moeder (1933) de voeding wordt nergens genoemd, onbereikbaar woord blijkbaar. Voor iemand met mijn vaardigheden is alles dichtgespijkerd, ik begrijp dat indammen wel, het kost vast vermogens aan tijd, te gemakkelijk veel kunnen vragen, maar ik wil graag een voeding voor mijn moeder tijdens haar laatste dagen en hoop dat iemand mij vooruit kan helpen.

Ik noem zoiets ook een voeding, zo heet dat in de elektronica, maar vaak wordt het ook een adapter genoemd.

Overigens, dit soort 12V (volt) voedingen zijn redelijk standaard tegenwoordig, qua stekker en polariteit, dus je zou een andere kunnen gebruiken, even nameten uiteraard.


Over het 12V stekkertje :

 


Beste @Peterqwertyuiopop, heb je iets aan de reactie van KeesYagi? Daar ben je denk ik het snelste mee geholpen. Mocht het niet lukken, kan ik eens kijken of ik een kabel op kan sturen. Wil je in dat geval het adres en klantnummer van je moeder in de ‘persoonlijke opmerkingen’ van je profiel zetten? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van KPN. Laat hier ook even weten dat je dat gedaan hebt. 


Dank allemaal!, ik ga maar eens even spitten in mijn afgedankte elektronica naar een 12v adapter en indien nodig zet ik het snoertje met stekker even over  👍