Skip to main content

De voedingskabel van de digitenne is stuk (ZXV7200). Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Hallo @Anja Zandvliet ,

Een moderator gaat jou een nieuwe voeding opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Dankjewel! Profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens.

 


Afwachten nu, dit kan ivm drukte even duren. Hoogstens twee tot drie dagen, maar kan ook zeker sneller.


Hoi @Anja Zandvliet en welkom op het forum! Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent. 😄 Ik ga een voedingskabel naar je op laten sturen, zou je alleen nog het 06-nummer waar je bereikbaar op bent in je forumprofiel willen zetten? Dat mag onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ bijvoorbeeld. Je ontvangt namelijk een SMS met de verzendinformatie en ook één wanneer het pakket onderweg is, dus vandaar dat ik nog een 06-nummer nodig heb. 🙂 Als je hier nog een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik door! 


06 nr is inmiddels ingevuld op profiel!


Super! Dan is bij deze de voedingskabel ook aangevraagd. Je ontvangt een SMS met alle instructies en de locatie van het PostNL punt waar hij geleverd wordt. 🙂 Zo kun je hem ophalen wanneer jou dat goed uitkomt. Hij blijft daar een week liggen en hij wordt er morgen na 14:30 bezorgd. Je ontvangt ook een SMS zodra hij daar klaar ligt. Alvast veel kijkplezier weer gewenst! 


Hoi @Sanne_M ,

Kan een losse voedingskabel nu ineens wel? 

Eerder moest de hele voeding vervangen worden.

 

bron :

 


Goede vraag @Noordzee! Alles wat logistiek betreft verandert zo snel dat ik niet met zekerheid durf te zeggen wanneer dit aangepast is 😅, maar ik zag nu tussen mijn verzendopties stroomtoevoer voor Digitenne staan. Nu kan het dus in elk geval wel. 😄


OK, ik vermoed dat het nog steeds de complete voeding is. Maar goed, dat merkt Anja vanzelf. 


Wat bedoel je met een losse voedingskabel @Noordzee ?

Het snoer van de adapter zit vast in de behuizing en kan niet vervangen worden…

 


Dat bedoel ik dus @martijn197108 . Het gaat dus om de hele voeding. 


Ah zo! Gevalletje miscommunicatie van mijn kant, ik dacht dat je de hele ontvanger bedoelde in plaats van alleen een los snoer. 😄


Voedingskabel ontvangen. Dank voor de goede en snelle service!