De voedingskabel van de digitenne is stuk (ZXV7200). Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?
HalloÂ
Een moderator gaat jou een nieuwe voeding opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â
Dankjewel! Profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens.
Â
Afwachten nu, dit kan ivm drukte even duren. Hoogstens twee tot drie dagen, maar kan ook zeker sneller.
Hoi
06 nr is inmiddels ingevuld op profiel!
Super! Dan is bij deze de voedingskabel ook aangevraagd. Je ontvangt een SMS met alle instructies en de locatie van het PostNL punt waar hij geleverd wordt. Zo kun je hem ophalen wanneer jou dat goed uitkomt. Hij blijft daar een week liggen en hij wordt er morgen na 14:30 bezorgd. Je ontvangt ook een SMS zodra hij daar klaar ligt. Alvast veel kijkplezier weer gewenst!Â
HoiÂ
Kan een losse voedingskabel nu ineens wel?Â
Eerder moest de hele voeding vervangen worden.
Â
bron :
Â
Goede vraag
OK, ik vermoed dat het nog steeds de complete voeding is. Maar goed, dat merkt Anja vanzelf.Â
Wat bedoel je met een losse voedingskabel
Het snoer van de adapter zit vast in de behuizing en kan niet vervangen worden…
Â
Dat bedoel ik dus
Ah zo! Gevalletje miscommunicatie van mijn kant, ik dacht dat je de hele ontvanger bedoelde in plaats van alleen een los snoer.
Voedingskabel ontvangen. Dank voor de goede en snelle service!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.