Skip to main content

Belachelijk dat ik dit hier moet doen in plaats van een medewerker kunnen spreken of mailen.

Staat het er toch dan heeft KPN haar directe contactinfo goed weten te verstoppen.

Maar goed dan maar openbaar.

Ik heb al jaren een digitenne abbonement, een korte periode met een extra ontvanger maar al een jaar of zo enkel de basis.

Sinds oktober 2020 ontvang ik echter een 2de factuur.

  1. de standaard factuur voor mijn digitenne a 18.00 euro
  2. 4 dagen later nog een factuur voor een abbonement a 31.75 euro.

Ik heb inmiddels 2 x 31.75 euro afgetikt en december komt net binnen, 4 dagen nadat ik die van 18.00 euro heb ontvangen.

 

Ik wil heel graag weten waarvoor ik opeens 31.75 euro betaal naast mijn digitenne.

Ik heb  geen enkele wijziging aangebracht in mijn abbo noch zie ik opeens meer zenders of zo.

 

Flabbergasted mery xmas en graag een snelle response. 

 

Frenk

Hallo @Dnf-Style ,

Als je bij KPN alleen maar één Digitenne-abonnement afneemt : Dan zijn de kosten voor jou inderdaad 18 euro per maand. Die andere 31,75 moet dus iets anders zijn. 

Komt het je niet bekend voor? Dan zou ik kijken of er ergens een abonnementnummer vermeld wordt op de afschrijvingen en dan contact opnemen met KPN. Want mogelijk betaal jij nu voor een wildvreemde en is ergens een fout gemaakt met een rekeningnummer. 

Dat contact met KPN kan via dit forum, vul dan wel jouw forumprofiel. En na een dag of vijf komt er dan een moderator langs om jou te helpen.

 

Wil je sneller contact ?: 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


dankuwel,

Inderdaad goed verstopt, de chat ligt eruit en ik woon in belgie dus kan geen 0800 nummers bellen


Is uit de specificaties op de factuur niet duidelijk wat het is of krijgt u enkel de afschrijving bij de bank? Wat staat er bij de beschrijving van de afschrijving van uw bank? Wellicht is hier iets uit te halen. 


bij beide staat hetzelfde  “abonnement”


Oh wacht het zijn 2 pagina's.

TV internet en bellen staat erbij, maar ik heb nooit bellen of internet afgesloten bij KPN.

en staan in MIJN kpn ook niet bij mijn producten


Oh wacht het zijn 2 pagina's.

TV internet en bellen staat erbij, maar ik heb nooit bellen of internet afgesloten bij KPN.

Zoals ik al dacht, is er waarschijnlijk sprake van een verwisseling : een fout in een rekeningnummer.

Advies : Chatten met KPN zodra het mogelijk is.  

 


Danku Noordzee


opgelost: Ik had Telfort is nu ook KPN


opgelost: Ik had Telfort is nu ook KPN

Aah. Gelukkig dat het opgehelderd is. 👍🏾