Skip to main content
Antwoord

Waar kan ik een nieuwe antennekabel bestellen?

• February 1, 2023
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijn binnenkabel van de digitennekabel is afgebroken bij de antenne. Kan hier een nieuwe voor geleverd worden? Gr Ton

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @ToNdeg ,

Gaat het om een binnenantenne?  

In dat geval moet de antenne worden vervangen. 

Een moderator wil jou graag een nieuwe binnenantenne opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 1, 2023

Op de website van KPN kunt u een nieuwe kabel bestellen. €5,95 voor 10 meter of €5 voor 5 meter.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2023

Hallo @ToNdeg ,

Gaat het om een binnenantenne?  

In dat geval moet de antenne worden vervangen. 

Een moderator wil jou graag een nieuwe binnenantenne opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 5, 2023

@ToNdeg 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • February 5, 2023

Hi @ToNdeg! Heb je de opmerking van @Noordzee nog gezien? Ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld in je profiel.Â