Skip to main content
Hoelang duurt het voor je kastjes geleverd worden?

Zaterdag bericht gehad dat KPN ze bij post NL af zou geven zodat ze op maandag afgeleverd zouden worden,bericht van post NL zou volgen zodra hun de kastjes van KPN ontvangen.

Inmiddels is het Dinsdag en nog steeds geen bericht ,ook nergens terug te vinden of ze überhaupt al bij post NL liggen.

Wel al sinds vrijdag zonder signaal ,dus geen tv op Nederland 1 2 en 3 na🙄

Al verschillende keren telefonisch contact gehad maar daar wordt slechts gezegd dat post NL niet leverd op maandag ,oke,maar op dinsdag wel toch?

Zou fijn zijn als ik enig inzicht heb op wanneer ze wel worden gebracht.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Goedenavond @Connie56, Goed dat je jouw vraag op het forum stelt. Je hebt nog oude Digitenne ontvangers in gebruik waarmee je alleen nog NPO 1,2 & 3 ziet? Of loop je hier tegen aan met nieuwere Digitenne ontvangers? Hoe het zit met de levering van PostNL wil ik uitzoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Connie56 : Heb je de ontvanger inmiddels al in huis?



Is het gelukt mee installatie? Heb je nu weer op alle zenders beeld?
Nog een tip voor de installatie. Laat de ontvanger de eerste keer een uurtje aanstaan. Dan kan de abonnementsstatus in het menu verspringen van Nee naar Ja.



Want anders ga je na een week alsnog weer zonder beeld komen op de commerciële zenders.



Is het voor elkaar?
Hoi @Connie56, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Beste Marina,dank je wel voor je reactie.

Inmiddels is alles op gelost.

Top👍

Reageer